Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.08.2022 04:00 - ПРЕКРАСНО БЛАГОСЛОВЕНИЕ
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 93 Коментари: 0 Гласове:
0



 Прочит: Йоан 17:13-26 „И не само за тях се моля, но и за онези, които биха повярвали в Мен чрез тяхното учение.“ (Йоан 17:20)


  Докато приемахме поздравления на сватбеното си тържество, една приятелка на баба и дядо, която ме познава, откакто съм се родила, ме прегърна и ми каза колко е щяла да се гордее майка ми с мен. Зарадвах се на спомена от миналото, особено слад като мама, баба и дядо вече не бяха сред живите. Изненадах се обаче, че и нейният съпруг ме прегърна и ме поздрави. Не можех да си спомня някога да съм говорила с него, а сега той ми каза: „Моля се за теб още откакто беше малка.“ Нищо, което чух от останалите гости, не беше толкова важно за мен. През целия си живот не съм подозирала, че този човек съществува, а той се е молил за мен. Бях благодарна за това прекрасно благословение. Преди да бъде заловен и разпънат, Исус се молеше за нас. Първо Той поиска Неговите ученици да бъдат запазени и осветени. Исус искаше те да продължат да споделят Божието послание, което им беше поверил. След това Спасителят се помоли за всички, които ще повярват, когато чуят това послание - за нас!


  В Тялото Христово всички сме едно семейство. Нека проявяваме любовта си, като се молим един за друг.


  Молитва: Небесни Отче, помагай ни да гледаме на другите, както Ти гледаш на тях, и да се отнасяме със същата любов към тях. Направи сърцата ни чувствителни към техните нужди и ни помагай да се молим за тях, амин.


  Мисъл за деня: Днес ще кажа на някого, че се моля за него.


  Мелинда Ванрай (Ню Йорк, САЩ)


  Да се молим за: МЛАДОЖЕНЦИТЕ.  



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1717135
Постинги: 3927
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930