Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.08.2022 04:00 - СИЛЕН?
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 38 Коментари: 0 Гласове:
0



 Прочит: Римл. 6:1-11 „Защото ако сме се съединили с Него чрез смърт, подобна на Неговата, ще се съединим и чрез възкресение, подобно на Неговото“ (Римл. 6:5)


  Всички бяхме в шок, когато разбрахме, че три деца от нашата гимназия са загинали в катастрофа само дни преди да се дипломират.Бях преподавала на две от момчетата. Очите ми бяха пълни със сълзи, докато отивах към училището на следващия ден. Молех се за семействата, приятелите им и за това да мога да успокоя останалите ученици. Не исках да разберат, че съм плакала, затова когато слязаох от колата, изтрих сълзите си и се опитах да изглеждам силна.


  По коридора ме срещна моя ученичка, която явно забеляза подутите ми и зачервени очи. Спря ме и ми каза тихо: „Мисля, че се нуждаете от прегръдка“. Прегърнахме се и си поплакахме заедно. Нейната постъпка ми показа, че мога да изразя скръбта си. Разбрах, че да сме силни в трагедията, не означава да крием тъгата си. Ние, християните, знаем, че дори в най-трагичните моменти можем да не отпадаме, защото сме уверени, че смъртта не е краят. Когато скърбим, това обещание, дадено чрез Христовата смърт и възкресение, ни носи надежда и ни помага да устоим.


  Молитва: Благодарим Ти, Боже, за Твоя Син Исус Христос, Който с възкресението Си ни показа, че смъртта не е краят, амин.


  Мисъл за деня: Силата ми идва от Господа.


  Джил Алън  Мейш (Мериленд, САЩ)


  Да се молим за: ГИМНАЗИСТИТЕ.  



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1693136
Постинги: 3893
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031