Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.07.2021 04:00 - НАУЧЕН ОТ ПУЙКИТЕ
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 93 Коментари: 0 Гласове:
0



 Прочит: Йезекил 22-23; 1 петър 1 и Агей 6:25-34



„Погледнете небесните птици, че не сеят, нито жънат, нито в жилища събират; и пак небесният ви Отец ги храни.“ (Матей 6:26)


  Тези дни имах причина за размисъл върху живота на пуйките. Току-що се бях завърнал от ранчото. Всеки ден се възхищавах на преминаващите край мен редици от диви пуйки. Никога преди това не ги бях наблюдавал. те ровеха ожесточено земята с твърдите си нокти. След това кълвяха тук-там по земята. Предположих, че се хранят така (това беше първото ми наблюдение и не бях 100% сигурен). Терена в района не изглеждаше надежден за прехрана. И все пак, тези пуйки, които бяха около дузина, изглеждаха доста закръглени.


  Гледайки тези охранени диви птици, аз си припомних думите на Господ Исус от Матей 6:26: „Погледнете небесните птици, че не сеят, нито жънат, нито в жилища събират; и пак небесният ви Отец ги храни. Вие не сте ли много по-ксъпи от тях?“ Христос посочва Божията грижа към привидно маловажните птици, за да ни напомни за Неговата грижа към нас. Ако животът на една птица има стойност, колко по-ценен е нашият? След това, Господ прави контраст между страха ни за ежедневните нужни (ст.27-31) и живота, в който първо търсим „Неговото царство и Неговата правда“ (ст.33), живот, в който сме уверени в Божията грижа за нуждите ни. И ако Бог се грижи за стадо диви пуйки. Той със сигурност ще се погрижи за вас и мен.                             А. Холц


  Отче, понякога се страхувам. Притеснявам се. Трудно ми е да се доверя. Благодаря Ти, че се грижиш за мен. Помогни ми да помня грижата Ти в миналото, за да мога да Ти се доверявам за бъдещето, амин.


  КЪДЕ СТЕ ВИЖДАЛИ БОЖИЯТА ГРИЖА ЗА НЕЩО, ЗА КОЕТО СТЕ СЕ ПРИТЕСНЯВАЛИ?КАК ПОМНЕНЕТО И РАЗМИШЛЕНИЕТО ЗА ГРИЖАТА МУ В МИНАЛОТО НИ ПОМАГА ДА НЕ СЕ СТРАХУВАМЕ ЗА БЪДЕЩЕТО?  



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1715839
Постинги: 3926
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930