Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.05.2021 04:00 - ИЗПРАВЯНЕ ПРЕД СТРАХА
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 145 Коментари: 0 Гласове:
0



 Прочит: Числа 15-16; Марко 6:1-29 и Псалом 56:3-11



„Когато съм в страх, на Теб ще уповавам.“ (Пс. 56:3)


  Уорън се премести да живее в малък град, за да бъде пастир в една местна църква. След като служението му тръгна с известен успех, един от местните хора се обърна срещу него. Като съчини история, в която обвинява Уорън за ужасяващи действия, мъжът я изпрати до местния вестник и дори разпечата листовки с обвиненията, които да разпрати по пощенските кутии на местните жители. Уорън и съпругата му започнаха да се молят усилено. Ако хората повярваха в лъжата, животът им щеше да се преобърне.


  Цар Давид веднъж преживя нещо подобно. Той се изправя срещу атака под формата на клевета от негов противник. „Всеки ден изопачават думите ми;“ - казва той - „всичките им помисли са за зло против мене“ (Пс. 56:5). Но в разгара на битката, той се моли с тази силна молитва: „Когато съм в страх, на Теб ще уповавам ... какво ще ми стори човек?“ (ст.3-4).


  Молитвата на Давид може да бъде модел за нас днес. „Когато съм в страх“ - във време на страх и обвинения, ние се обръщаме към Бога. „На Теб ще уповавам“ - поставяме битката в Божиите мощни ръце. „Какво ще ми стори човек?“ - като се изправям пред ситуацията заедно с Него, ние си припомняме колко ограничени в действителност са силите срещу нас.


  Вестникът игнорира измислената история за Уорън. По някаква причина, листовките също никога не бяха доставени. От каква битка се страхувате днес? Доверете се на Господ. Той иска да води вашата битка.                                     Ш. Войзей


  Любящи Боже, аз се страхувам - и затова днес се довверявам на Теб. Какво могат да ми сторят смъртните хора, когато Ти воюваш за мен? Благодаря Ти за предстоящата победа, амин.


  С КАКВИ РЕАЛНИ СТРАХОВЕ СЕ СБЛЪСКВАТЕ? КАК МОЛИТВАТА НА ДАВИД ВИ ПОМАГА ДА СЕ СПРАВИТЕ С ТЯХ?  



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1720028
Постинги: 3928
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930