Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.05.2021 04:00 - ВСЯКА НОВА СУТРИН
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 482 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Прочит: Числа 20-22; Марко 7:1-13 и Плачът на Йеремия 3:19-26



„Не чезнат щедростите Му. Те се подновяват всяка сутрин. “ (Пл. на Йер. 3:22-23)


  Докато растеше, брат ми Пол се бореше с тежка епилепсия и когато навлезе в юношеска възраст, стана още по-зле. Нощите станаха мъчителни за него и родителите ми, тъй като той получаваше непрестанни пристъпи, често продължаващи повече от шест часа. Лекарите не можеха да открият лечение, което да облекчи симптомите ид а го държи в съзнание поне известна част от деня. Родителите ми викаха в молитва: „Боже, Боже, помогни ни!“


  Въпреки че бяха емоционално и физически изтощени, Пол и нашите родители получаваха достаъчно сила от Бога за всеки нов ден. Освен това, баща ми и майка ми намериха утеха в Писанието, включително в книгата Плачът на Йеремия. Там пророкътдава гласност на своята скръб поради разрушението на Йерусалим от вавилонците, като си спомня „пелина и жлъчката“ (3:19). И все пак, Йеремия не губи надежда. Той си напомня Божиите милости и че щедростите Му „се подновяват всяка сутрин“ (ст.23). Така направиха и родителите ми.


  Пред каквото и да сте изправени, знайте, че Господ е верен всяка сутрин. Той подновява силата ни ден след ден и ни дава надежда. А понякога, както е с моето семейство, Той носи облекчение. След няколко години се появи ново лекарство, което спря постоянните нощни пристъпи на Пол и даде на семейството ми възстановяващ сън и надежда за бъдещето.


  Когато душите ни са отпаднали (ст.20), нека си спомним Божиите обещания, че Неговите милости се подновяват всяка сутрин.           Е. Пай


  Боже, зная, че Твоята любов никога няма да ме остави. Когато съм изтощен и без надежда, напомни ми за Своята милост и състрадание. Амин


  КАК БОГ ВИ Е ПОДДЪРЖАЛ ПРЕЗ ИЗПИТАНИЯТА, КОИТО СТЕ СРЕЩАЛИ? КАК МОЖЕТЕ ДА ПОДКРЕПИТЕ НЯКОЙ, КОЙТО ПРЕМИНАВА ПРЕЗ ТРУДЕН ПЕРИОД ОТ СВОЯ ЖИВОТ?  



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1706183
Постинги: 3914
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930