Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.08.2013 18:34 - Ясмийн Сури: Нова духовна връзка
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 517 Коментари: 0 Гласове:
0



 Ясмийн Сури: Нова духовна връзка От: Род Томас Клуб 700 CBN.com –Ясмийн Сури получила американско гражданство през 2008. От тогава насам Министерството на Вътрешната сигурност на страната я кани да пее на организираните от него събития. Ясмийн е родена в Индия, в семейството на Сикхи (бел.пр. - монотеистична хиндуистка секта, разпространена в областта Пенджаб (Северна Индия). Те имигрират в Америка когато тя е все още дете. Тя не можела да говори английки, а и заради етническата си принадлежност, Ясмийн станала мишена на жестоките подигравки на останалите деца. Тя казва: „В мен се роди едно чувство на загуба на контрол над собственият ми живот. Аз мислех, че ако получа колкото се може повече познание и духовни опитности, толкова по-лесно ще мога да контролирам средата, в която се намирам и разбира се, хората. Започнах да се интересувам от хороскопите. Започнах да изучавам  магьосничество и дейността на медиумите и екстрасенсите.“ Ясмийн продължава да разказва: „Демони започнаха да ми се откриват постоянно. Те говореха на духа ми и казваха, че съм родена с една цел, която много скоро ще се изпълни.“ Като зряла жена, Ясмиийн била напълно погълната от окултното.  „Опитностите и преживяванията, които имах не ме удовлетворяваха. Те просто оставяха в мен още по-голяма празнота. Даваха ми сила и чувството, че мога да контролирам нещата, но не можех да получа отговор на въпросите си.“ Тя се запознала с един мъж, който бил дълбоко въвлечен в окултизма. Той я оплел още по-здраво в магьосническите ритуали.  „Преместих се да живея при него. Нашата връзка беше доста напрегната когато общувахме дух с дух и понеже оклутизма ни беше събрал ... привличаше ни да сме заедно. Из цялата  къща имаше кристали и огромни рисунки на Рамзес и Фараона.“  Когато рожденният ѝ ден наближил, Ясмийн помолила приятелката си да ѝ подари книга за живота на Шърли Макклейн. Приятелката ѝ обаче била Християнка.  „Тя ми даде моя подарък. Отворих го и се оказа, че е ... Библия. Аз каза: „О, ама това не е книгата, която исках.“ Приятелката ми ми отговори: „Искам да ти покажа нещо, написано в Библията.“ Тя отовори на Книгата Второзаконие, глава 18-та и там Бог казваше, че всички, които се допитват до зли духове или магьосници, или чародеи, вършат мерзост пред Бога. Тези стихове от Библията се набиха в съзнанието ми и дълбоко проникнаха в духа ми. За първи път в живота си, аз бях обвинена в грях.“ На Ясмийн ѝ  се струвало, че където и да отиде тя се натъквала на Християни.  „Питах ги: „Как Този Исус може да влезе в тебе? Какво означава да се новородиш? Ами какво означава „спасен?“ Въпреки че не ги разбирах напълно, аз научавах разни неща. У дома, гаджето ѝ започнало да упражнява насилие над нея. Ясмийн имала и живи кошмари, които я държали будна през нощта. Но друга нейна приятелка, която също била Християнка ѝ предала едно съобщение.  „Тя ми каза, че мъжът с когото живея ще ме убие, ако не напусна къщата. Духа на Господа ѝ открил, че трябва да си тръгна веднага от там. Когато тя ми съобщи това, аз просто започнах да плача. Нещо в мен се пречупи и аз знаех, че това е Бог, въпреки че не Го познавах. Стегнах багажа си и казах на майка си, че отивам в Северна Каролина. По пътя плаках през цялото време.“ Ясмийн се преместила да живее при брат си, който я поканил да иде с него на църква.  „Когато прекрачих прага на църквата и хвалението започна, аз просто заплаках ... и плаках, и плаках неудържимо. Понятие си нямах какво се случваше с мен. Почувствах колко много ме обичаше Бог. Той не ме мразеше за нито едно от нещата, които бях извършила в миналото си; не ме ненавиждаше и за мерзостите, които практикувах. Усетих, че Той искаше да ме достигне и да ми бъде Баща.“ След като посещавала известно време църквата, Ясмийн взела решение.  „Погледнах към Небето и казах: „Исусе, аз съм грешница. Аз вярвам в това, което хората казват за Теб, че Ти Си Сина на Бога, че Ти умря на кръста за моите грехове. Моля Те, прости ми и ела в мен, заживей в мен и бъди Господ и Спасител на живота ми.“ Промяната настъпила почти мигновено.  „На следващата сутрин, всичките ми лоши сънища, кошмарите и страдания се бяха изпарили. Сякаш товар беше снет от раменете ми, товара на греха, товара на заблудата. Почувсвах се така сякаш съм жива за първи път. Запалих огън и изгорих всички предмети, които бях окачила по стените на дома ми, картини, дрехи, бижута и книги свързани с окултизма ... трябваше да скъсам веригите на окултното в живота си.“ Живота на Ясмийн поел в нова посока.  „Беше невероятно да вървиш с Господа. Бях Му много благодарна за това, че отвори очите ми, за да прогледна. Вместо да уча хората на Ню Ейдж религията, Бог ми каза да им говоря колко опасна е тя.“ Ясмийн винаги е обичала да пее. Тя развила гласа си, знаейки че той е дар от Бога.  „Обичам музиката, защото тя е начин, по който Бог говори на духа ни. Бог казва, че Той обитава в хвалението на людете Си.“  „Виждам толкова много хора, било то в църквата или извън нея, които са толкова самотни, наранени и отчаяни. Исус е Единственият, Той е Пътят и Единственият истински Бог, който може да запълни празнотата в тях.“ „Господ наистина ме опази от смърт. Не само духовна смърт, но физическа и емоционална смърт. Можеше да бъда вечно отделена от Бога. Аз Му благодаря за милостта и любовта Му, благодаря на Бог, че ме обичаше дори и тогава когато не можех да Му предложа нищо.“  



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1716913
Постинги: 3927
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930