Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.09.2021 04:00 - СУТРЕШНА МЪГЛА
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 65 Коментари: 0 Гласове:
0



 Прочит: Осия 5-8; откр. 2 и Исая 44:9-11; 21-23



„Изличих като гъста мъгла престъпленията ти.“ (Исая 44:22)



  Една сутрин отидох до езерото, което е близо до дома ми. Седнах върху преобърната на брега лодка и наблюдавах как лекия западен ветрец гони повърхностния слой мъгла, който беше над водата. Отделни струи от мъглата се завъртаха и издигаха нагоре. Тези миниатюрни „торнада“ бързо се изпаряваха и стопяваха във въздуха. След време слънчевата светлина проби през облаците и мъглата изчезна.


  Тази сцена ми вдъхна спокойствие, понеже я свързах с един стих, който тъкмо бях прочела: „Изличих като гъста мъгла престъпленията ти.“ Посетих това място с надеждата да се разсея от грешните мисли, които ме занимаваха в продължение на дни. Въпреки че ги изповядах, започнах да се питам дали Бог ще ми прости, ако отново допусна този грях в ума си.


  Онази сутрин осъзнах, че отговорът е „да“. Бог говори чрез Своя пророк Исая за Своята милост към израилтяните във време, когато се борят със задълбочаващия се проблем на идолопоклонството. Въпреки че им казва да отхвърлят фалшивите богове, Господ също така ги приканва да се върнат при Него с думите: „Аз те създадох; Мой слуга си; Израилю, няма да бъдеш забравен от Мен.“ (ст.21)


  Аз не разбирам напълно подобна прошка, но знам, че Божията милост е единственото нещо, което може да изличи напълно греховете. Благодарна съм, че милостта Му е безкрайна и божествена, като Него Самия, и че е на разположение винаги, когато се нуждаем от нея.       ДЖ. Шулт


  Скъпи Господи, благодаря за благодатното Ти присъствие в живота ми. Искам да отхвърля грешните навици. Помогни ми да усетя свободата, която идва, когато изповядам греха си и Ти го очистиш напълно, амин.


  КАК Е ВЪЗМОЖНО ДА ЗЛОУПОТРЕБИМ С БОЖИЯТА МИЛОСТ? КАКВИ СТЪПКИ МОЖЕТЕ ДА ПРЕДПРИЕМЕТЕ, ЗА ДА СЕ ОСВОБОДИТЕ ОТ ГРЕШНИТЕ ПРИВИЧКИ И ДА ПРЕЖИВЕЕТЕ ПРОШКАТА МУ?  



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1716498
Постинги: 3927
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930