Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.08.2021 04:00 - ОТГОВОР НА ЩЕДРОСТТА
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 57 Коментари: 0 Гласове:
1



 Прочит: Данаил 3-4; 1 Йоан 5 и 1 Йоан 5:1-6


„По това познаваме, че обичаме Божиите чеда, когато обичаме Бога и изпълняваме Неговите заповеди.“ (1 Йоан 5:2)


  Когато бях малък, при всяко посещение  на леля Бети имах чувството, че сякаш беше Рождество. Тя носеше играчки с героите от „Междузвездни войни“ и пъхаше пари в ръката ми. Винаги когато беше сред нас, тя пълнеше фризера със сладолед и никога не готвеше зеленчуци. Леля ми беше изключителна, имаше малко изисквания и отразяваше Божията щедрост. Но за да раста здрав, аз се нуждаех от нещо повече. Освен от това отношение на леля Бети, имах нужда да изграждам послушание, за да оправдая  очакванията на родителите ми относно своето поведение.


  Бог е едновременно щедър и взискателен. Той ни залива със Своята неотстъпчива любов и присъства неизменно в живота ни с добротата Си, която никога не се разколебава. Но също така Той очаква нещо от нас. Когато Господ определя насоки на Израил как да живеят, Той им дава 10 заповеди, а не 10 предложения (Изход 20:1-17). Тъй като е наясно с човешката склонност към самозаблуда, Бог поставя ясни очаквания: ние трябва да Го обичаме и да изпълняваме Неговите заповеди (1 Йоан 5:2).


  Слава Богу, „заповедите Му не са тежки“ (ст.3). Чрез силата на Святият Дух ние можем да живеем съобразно тях и да бъдем изпълнени с любов и радост, които са плод на Духа. неговата любов към нас е неспирна. Писанието обаче задава въпрос, за да ни помогне да разберем дали ние Го обичаме: подчиняваме ли се на заповедите Му, както ни насочва Духът? Ако казваме, че обичаме Бога, ще потвърдим тези думи чрез дела на
послушание, извършени чрез Неговата сила и за Неговата слава.         В. Колиер


  Боже, понякога казвам, че Те обичам, но осъзнавам несъвършенството на своята любов. Трудно ми е да се подчинявам. Помагай ми да изявявам любовтаа си чрез живот на послушание, амин.


  КОГА ВИ Е НАЙ-ТРУДНО ДА СЕ ПДЧИНЯВАТЕ НА БОГА? КАК ВРЪЗКАТА МЕЖДУ ПОДЧИНЕНИЕТО И ЛЮБОВТА ВИ ДАВА НОВ ПОГЛЕД ЗА ЖИВОТА ВИ В ХРИСТОС?  



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1716819
Постинги: 3927
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930