Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.05.2021 04:00 - МЪДРО ПЛЕВЕНЕ
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 759 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Прочит: Съдии 11-12; Лука 6:1-26 и Пс. 139:1-6, 23-24



„Изпитай ме, Боже, и познай сърцето ми.“ (Пс. 139:23)


  Внуците ми тичаха из задния двор. Изглеждаше като игра, но не беше. Те плевяха. „Издърпвам ги с корените!“ - каза най-малката, като издигна високо своята богата плячка. Докато се борехме с плевелите през онзи ден, радостта ѝ беше свързана с изкубването на корените - почистване от всяка досадна напаст. преди това обаче, трябваше да се направи изборът да се изправим срещу тях.


  Целенасоченото плевене е също така и първата стъпка в премахването на личните грехове. Затова Давид се моли: „Изпитай ме, Боже, и познай сърцето ми ... и виж дали има в мен оскърбителен път“ (пс. 139:23-24).


  Какъв мъдър подход - да победим греха, като помолим Господ да ни го разкрие. Той знае всичко за нас. „Опитал си ме и си ме познал. Ти познаваш сядането ми и ставането ми; разбираш помислите ми отдалеч“ (ст.1-2).


  „Това знание“  - добавя Давид - „е пречудно за мен; високо е; не мога да го стигна“ (ст.6). Още преди грехът да е пуснал корени, Бог може да ни предупреди за опастността. Той познава нашата „почва“. така че, когато някое подмолно грешно мислене се опита да пусне корен, Той пръв ще разбере и ще ни го посочи.


  „Къде да отида от Твоя Дух?“ - пита Давид - „Или от присъствието Ти къде да побегна?“ (ст.7). Вместо да бягаме, нека следваме отблизо нашия Спасител към „по-плодородни земи“!        П. Рейбан


  Любящи Боже, когато ми покажеш моя личен грях, насочи ме към Твоя план за изкореняване на този „плевел“. Амин.


  КОГАТО МОЛИТЕ БОГА ДА ИЗСЛЕДВА СЪРЦЕТО ВИ, КАКВИ ЛИЧНИ НЕПРАВДИ ОТКРИВАТЕ? КАК ЦЕЛЕНАСОЧЕНОТО „ПЛЕВЕНЕ“ ВИ ПОМАГА ДА СЕ ОТЪРВЕТЕ ОТ УПОРИТИЯ ГРЯХ?  



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1717313
Постинги: 3927
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930