Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.05.2021 04:00 - ВЪРШИ ТЕЗИ НЕЩА
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 138 Коментари: 0 Гласове:
1



 Прочит: Втор. 11-13; Марко 12:1-27 и Фил. 4:1-9



„Това, което сте научили, и приели, и чули, и видели в мен, него вършете.“ (Фил 4:9)


  Докато помагах на сина ми с домашното по математика, ми стана ясно, че съвсем не е ентусиазиран от решаването на поредица задачи с едно и също понятие. „Схванах го, татко!“ - настояваше той с надеждата, че ще му позволя да не реши всички задачи. Тогава внимателно му обясних, че понятието придобива смисъл, когато се научим да го прилагаме на практика.


  Павел пише за практичното живеене на своите приятели във Филипи: „Това, което сте научили, и приели, и чули, и видели в мен, него вършете.“ (Фил 4:9) Той споменава пет неща: единомислие - към което насърчава Еводия и Синтихия (ст.2-3); радост - която вярващите да поддържат (ст.4); кротост - която да проявяват към хората в света (ст.5); молитва - според неговия личен пример и наставленията в посланията му (ст.6-7) и фокус върху доброто - нещо, което им е показал дори в затвора (ст.8). Единомислие, радост, кротост, молитва и фокусиране върху доброто - неща, към които сме призовани в своя живот като християни. Като всеки друг навик, тези ценности трябва да се практикуват с цел да се развиват.


  Но добрата вест на благовестието, както Павел вече е казал на филипяните, е следната: „Бог е, Който според благоволението Си, действа във вас“ (2:13). Ние никога не вършим тези неща със собствени сили. Бог ще осигури необходимата благодат.         Г. Пакиам


  Господи, дай ми благодат, за да практикувам добродетелите, които очакваш от мен, със силата на Твоя Дух. Помогни ми да култивирам почвата на живота си чрез постоянни действия, дори и да са слаби или несполучливи, за да може да се проявява плода на Духа. Амин.


  КАКВО СЕ НУЖДАЕТЕ ДА ПРИЛАГАТЕ НА ПРАКТИКА, ДОКАТО СЕ СТРЕМИТЕ ДА ПРИЛИЧАТЕ НА ХРИСТОС? КАК МОЖЕТЕ ДА ПРАВИТЕ ТОВА ЧРЕЗ СИЛАТА НА СВЯТИЯ ДУХ?    



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1717313
Постинги: 3927
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930