Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.05.2021 04:00 - ДРЪЖ СЕ ЗДРАВО
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 587 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Прочит: Изход 36-38; Матей 23:1-22 и Исая 41:10-13


  „Защото Аз, Господ, твоят Бог, съм, Който подкрепям десницата ти.“ (Исая 41:13)


  Хариет тъбман е една от големите американски героини на 20 в. Като показва забележителен кураж, тя освобождава повече от 300 роби, след като първо самата тя избягала от робство, като пресича свободната теритотия на Северните щати. Но за нея не е дпстатъчно просто да се радва на собствената си свобода и предприема рисковано завръщане в щатите на робите 19 пъти, за да отведе от там приятели, семейство, а и непознати към свободата, понякога водейки ги пеше чак до Канада.


  Какво кара Тъбман да предприеме такова смело действие? Като жена на вярата, тя веднъж заявява следното: „Винаги казвах на Господ: „Ще се държа здраво за Теб и Ти ще ме преведеш.“ Нейната зависимост от Божието водителство, докато извежда хората от робство, е критерият за успеха ѝ.


  Какво означава „да се държиш здраво за Бога?“ Един стих от пророчеството на Исая може да ни помогне да осъзнаем, че всъщност Той е, Който ни държи здраво, докато сме хванали ръката Му. Исая цитира Божиите думи: „Азщото Аз, Господ, твоят Бог, съм, Който подкрепям десницата ти и ти казвам: Не бой се, АЗ ще ти помогна.“ (41:13) Хариет се държеше здраво за Бога и Той я преведе. Пред какви предизвикателства сте изправени вие? Дръжте се здраво за Бога, докато Той „подкрепя десницата“ и живота ви. Не се бойте. Той ще ви помогне.           Д. Бранън


  Отче на небето, животът е труден, когато се опитвам да се справя сам, затова се нуждая от Твоята помощ.  Моля те, бъди до мен в най-големите предизвикателства и ми помогни да помня, че не съм сам, амин.


  КОЕ Е НАЙ-ГОЛЯМОТО ВИ ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВО В МОМЕНТА? КАКВО МОЖЕТЕ ДА НАПРАВИТЕ ИЛИ ДА КАЖЕТЕ, ЗА ДА ИЗЯВИТЕ ДОВЕРИЕТО СИ В БОГА?  



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1720579
Постинги: 3928
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930