Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.04.2021 04:00 - ПРОБЛЕМЪТ ОТВЪТРЕ
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 141 Коментари: 0 Гласове:
0



 Прочит: Изход 14-15; Матей 17 и Матей 21:1-9



„Осанна на Давидовия Син! Благословен, Който иде в Господнето име! Осанна във висините!“


  Преди няколко години, един кълвач започна да потропва по обшивката на къщата ни. Помислихме, че има някакъв външен проблем. Един ден със сина ми се качихме на тавана и се стреснахме, когато птицата прелетя край нас. Проблемът бе по-лош от очакваното: той беше вътре в къщата.


  Когато Исус пристига в Йерусалим, тълпата се надява, че Той ще разреши външния им проблем - римското потисничество. Те са във възторг и викат: „Осанна на Давидовия Син! Благословен, Който иде в Господнето име! Осанна във висините!“


  Това е моментът, който са очаквали. Помазаният от Бога Цар е дошъл. Ако избраният от Господ Месия  трябвало да извърши реформи, не е ли логично да започне с това, което не е наред? И в разказите на повечето Евангелия, след „триумфалното влизане“ е описано как Господ Исус изгонва търговците от храма (ст.12-13). Той почиства отвътре.


  Това се случва, когато приемем Христос за Цар в живота си. Той идва да подреди нещата и започва отвътре. Призовава ни и самите ние да се противопоставим на злото вътре в нас. Когато приемем Царя на мира в сърцето си, Той ще го подготви за Свое обиталище като го изчисти от всеки грях. И очаква нашето съдействие в този процес.          Г. Пакиам


  Скъпи Господи Исусе, Ти си истинският Цар. Прости ми, че понякога ми се иска само да решаваш проблемите в света около мен, вместо да се справиш с греха в сърцето ми. Покажи ми къде съм склонен към отклонения и ми разкрий начините, по които да ръководя своя живот, амин.


  КАКВО ОЗНАЧАВА ХРИСТОС ДА БЪДЕ ВАШ ЦАР? ЗАЩО Е ОТ СЪЩЕСТВЕНО ЗНАЧЕНИЕ ЗА ВАС ДА ПРЕДАДЕТЕ ВСИЧКО НА НЕГО?  



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1716588
Постинги: 3927
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930