Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.04.2021 04:00 - ЖИВОТ НА ПРОСЛАВА
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 98 Коментари: 0 Гласове:
1



 „Служете на Господа с веселие; елате пред Него с радост.“ (Пс. 100:2)


Прочит: Битие 10-12; Матей 4 и Псалом 100


  Докато чаках на опашката за обяд в един християнски конферентен център, група жени влязоха в трапезарията. Аз се усмихнах и поздравих жената, която се нареди зад мен на опашката. Като отвърна на поздрава ми, тя каза: „Мисля, че се познаваме.“ Взехме от бърканите яйца в чиниите си и се опитахме да си спомним къде се бяхме срещали. Аз обаче бях сигурна, че тя има грешка.


  Когато се върнахме за обяд, жената ме доближи: „Не караш ли бяла кола?“ Свих рамене: „Преди няколко години.“


  Тя се засмя. „Спирахме на един и същ светофар до основното училище всяка сутрин. - каза тя - Ти винаги вдигаше ръце, докато пееше радостно. Струваше ми се, че хвалиш Бога. Това ме караше да искам и аз да почувствам това състояние на духа, особено когато денят ми е тежък.“


  Ние прославихме Бога, помолихме се заедно и се насладихме на обяда. Моята нова приятелка потвърди факта, че хората забелязват как се държат последователите на Христос, дори когато си мислим, че никой не ни наблюдава. Ако живеем живот на радостна прослава, ние можем да застанем пред Създателя си по всяко време. Като признаваме Неговата вечна любов и вярност, ние можем да се радваме на близко общение д Него и да Му благодарим за постоянната грижа (Пс. 100). Независимо дали пеем хваление в колата, дали се молим публично или носим Божията любов чрез добри дела, ние можем да вдъхновим и други да прославят името Му (ст.4). Хвалението на Бога е нещо повече от неделно сутрешно събитие.     К. Диксън


  Всемогъщи Боже, моля Те, помогни ми да Те прославям с радост и благодарност, които въздействат на околните, амин.


  ПО КАКВИ НАЧИНИ МОЖЕТЕ ДА ПРОСЛАВЯТЕ БОГА С РАДОСТ ПРЕЗ ЦЕЛИЯ ДЕН? КОГА НЕЧИЕ ЧУЖДО СЛАВОСЛОВИЕ ВИЕ Е МОТИВИРАЛО ДА ПЕЕТЕ ХВАЛА?  



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1717445
Постинги: 3928
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930