Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2021 04:00 - БОЖИЯТ ПРИЗИВ
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 118 Коментари: 0 Гласове:
1



 Прочит: Филипяни 2:1-11



„Ако някой служи на Мен, нека Ме последва; и където съм Аз, там ще бъде и служителят Ми; който служи на Мен, него ще почете Моят Отец.“ (Йоан 12:26)


  По време на едно скорошно молитвено събиране пасторът ни прикани да споделим как сме повярвали. Много от присъстващите разказаха своите богати опитности. Те бяха преминали през сълзи, радост, възстановяване на вярата, надежда за бъдещето и цялостна промяна на живота. Много разказаха как са чували Божия глас.


  Аз мога да заявя, че моите преживявания съвсем не са толкова живи и драматични. Всъщност, никога не съм чувствала, че Бог ми говори лично. Въпреки това съм уверена, че Той промени живота ми, когато почувствах нуждата да служа на хората. Аз се грижа за възрастните членове на нашата църква, които не могат сами да приготвят храната си. Няколко пъти в седмицата готвя за тях. Чувствам се много щастлива от тази възможност за служение и благословена от Божия призив.


  Молитва: Любящи Боже, благодарни сме, че ни призоваваш да се грижим за своите ближни. Молим се, както ни научи Господ Исус: „Отче наш, Който си на небесата. Да се святи името Твое; да дойде царството Твое; да бъде волята Твоя, както на небето, така и на земята. Хлябът наш насъщен, дай го нам и днес и прости ни дълговете наши, както и ние прощаваме на нашите длъжници. И не ни въвеждай в изкушение, но избави нас от лукавия, защото е Твое царството и силата, и славата, во веки, амин.“ (Лука 11:2-4)


  Мисъл за деня: Служа на Бога, като служа на своите ближни. Ивет Ривера (Пуерто Рико)


  Да се молим за: ХОРАТА, КОИТО НЕ МОГАТ САМИ ДА СЕ ГРИЖАТ ЗА ПРЕХРАНАТА СИ.  



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1716673
Постинги: 3927
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930