Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.12.2020 04:00 - КОГО СЛЕДВАМЕ?
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 91 Коментари: 0 Гласове:
0



 Прочит: Лука 5:1-11

„Тогава Исус отново им говори: Аз съм светлината на света; който Ме следва, няма да ходи в тъмнината, но ще има светлината на живота.“ (Йоан 8:12)

  Младежката ни група пътуваше в колона. Всички мислеха, че пътуващите в първата кола знаят посоката, затова дълго ги следвахме из квартала. Само че когато го обиколихме в кръг няколко пъти, един от младежите от задните коли се обади на някой от първата кола, за да попита дали наистина знаят посоката. Както се разбра и те не знаели, но понеже всички ги следвали, решили, че са на прав път.

  Всички сме склонни да мислим, че ако хората следват някого, значи той е правилния човек. Много рядко си правим труда да проверим дали той наистина може да ни отведе в правилна посока.
image
  Единственият водач, в Когото можем да сме напълно сигурни, е Исус Христос. Той ни казва: „Аз съм светлината на света; който Ме следва, няма да ходи в тъмнината, но ще има светлината на живота“ (Йоан 8:12). Когато Исус призова Симон Петър, Яков и Йоан да Го последват, те „оставиха всичко и отидоха след Него“ (Лука 5:11). Само Исус може да ни отведе в единствената правилна посока - към вечния живот.

  Молитва: Господи Исусе,възхваляваме Те за Твоята чудесна благодат. Помагай ни да Те следваме с всяка своя крачка, амин.

  Мисъл за деня: Как ще следваме Исус днес? Трейси Дженсън (Калифорния)

  Да се молим за: МЛАДЕЖКИТЕ ГРУПИ.  



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1717759
Постинги: 3928
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930