Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.08.2015 21:30 - И чрез Него да примири със Себе Си ...
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 279 Коментари: 0 Гласове:
0



„и чрез Него да примири със Себе Си всичко - земното и небесното“ (Колосяни 1:20)

Веднъж един служител посетил възрастна Християнка, която се намирала в тежко състояние в болницата. След като я поздравил, той я попитал: „Видимо не Ви остава още дълго време живот?“ „Да, така е.“ - отвърнала тя. „Направили ли сте всичко, за да получите мир с Бога?“ „Не, нищо не съм направила по този въпрос.“ „И не се страхувате от срещата си с Бога?“ „Не, изобщо не се страхувам.“ Служителят се удивил на равнодушието ѝ по отношение на спасението, но продължил да я разпитва: „Разбирате ли, че скоро ще застанете пред святият Бог?“ „Да, не се съмнявам в това.“ - отвърнала болната. „И не Ви е страх?“ „Не, защото съм в мир с Бога.“ Служителят още повече се учудил и казал: „Не Ви разбирам. Вие току-що казахте, че не сте предприемали нищо по този въпрос.“
Усмихвайки се, жената отговорила: „Аз не мога да направя нищо, за да получа мир с Бога, понеже сам Христос ме примири с Бога чрез Своята кръв пролята на Голготският кръст преди около 2000 години; аз просто потърсих убежище при Него. Душата ми намери мир и аз не се страхувам от срещата си с Бога, потеже тогава ще напусна тялото си и завинаги ще бъда с моя Господ и Изкупител!“

Блажен всеки, който умира в мир с Бога въз основа жертвата на Господ Исус Христос! image




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1717898
Постинги: 3928
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930