Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.12.2013 15:43 - Новата Световна Религия -
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 784 Коментари: 1 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Йезуитският орден

В допълнение на това, че е свързан с важни световни фигури като Михаил Горбачов, папа Йоан Павел II има на разположение огромен брой институции. Една от организациите, подпомагащи папата в грандиозната задача, е Йезуитският орден, най-престижното и могъщо тайно общество на римокатолицизма. Тази организация, разглеждана от някои като ЦРУ (Централно разузнавателно управление) на Ватикана, работи в близко сътрудничество с папството от векове.

За разлика от другите папи преди него, Йоан Павел II публично признава своето неоспоримо ръководене на този орден. В публична реч през октомври 1981 г. той напомни на йезуитите за тяхната специална клетва на покорство към управлението на папата.

Неотдавна с помощта на офиса на член на Конгреса на САЩ имахме възможността да се сдобием с копие на “Церемония по встъпване в длъжност и необикновената клетва, полагана от йезуитите” от библиотеката на Американския Конгрес. Следващите откъси от тази клетва разкриват безспорната лоялност на йезуитите към папата и тяхното посвещение за унищожаване на протестантството.

 

Аз... сега, в присъствието на Всемогъщия Бог, света Дева Мария, свети архангел Михаил, свети Йоан Кръстител, светите апостоли Петър и Павел, всички светии и цялото небесно войнство и на теб, изповеднико мой, издигнати ръководителю на обществото на Исус... заявявам и се заклевам, че негово светейшество папата е Христовия заместник и е истинският и единствен глава на католическата или световната църква по цялата земя, и че въз основа на ключовете за връзване и развързване, дадени на Негово Светейшество от моя спасител Исус Христос, той има силата да сваля от власт еретически царе, принцове, щати, държавни общности и правителства, бидейки всички те незаконни без неговото свято одобрение, и че те могат да бъдат със сигурност унищожени. Ето защо до крайния предел на моята сила аз ще защитавам тази доктрина и правото и обичаите на негово светейшество от всички узурпатори на еретическа или протестантска власт... и всички последователи във връзка с това, че те са узурпирани и еретически, противопоставяйки се на светата Църква - майка на Рим.

 

... Аз обещавам също така и заявявам, че няма да имам собствено мнение или воля, или каквото и да било мислено възражение, дори като мъртвец или труп, но без колебание ще се покорявам на всяка заповед, която ще получа от моите началници от милицията на папата и от Исус Христос.

 

... Освен това аз обещавам и заявявам, че когато имам предоставена възможност да предизвиквам и да водя безмилостна война, тайно или открито, срещу всички еретици, протестанти или либерали, аз ще постъпя така, както ми е наредено, за да ги изтребя и унищожа от лицето на цялата земя... Аз тайно ще използвам отровната чаша, пристягащата струна, въжето за удушаване, отровния кинжал [sic] или оловният куршум, независимо от репутацията, ранга, титлата или властта на човека или хората, каквото и да е общественото им или лично положение в живота, тъй като по всяко време може да ми бъде наредено да го направя от всеки агент на папата или началник от братството на Светата вяра на обществото на Исус.

 

В потвърждение на което по този начин аз посвещавам моя живот, моята душа и всички мои физически [sic] сили и с този кинжал, който сега получавам, аз ще изпиша името си със собствената си кръв в потвърждение на това, и ако се окажа неверен или колеблив в своята решителност, нека моите братя и другари воини от милицията на папата да ми отрежат ръцете и краката и да ми прережат гърлото, да разпорят корема ми и да изгорят там сяра, да бъда наказан с всяко наказание, което може да бъде наложено на мен на земята, и душата ми да бъде мъчена от демони във вечния ад завинаги!

 

Преди всичко аз... се заклевам в светата Троица и святото Причастие, които сега приемам, да изпълнявам и от своя страна да пазя неприкосновено, и да призова цялото небесно и прославеното войнство на небето да бъде свидетел на тези мои истински намерения да пазя тази моя клетва.

 

Колко далеч ще отиде този папа, работейки със своя приближен кръг, за да укрепи духовната и политическа власт на Римската църква по целия свят?




Гласувай:
0



1. apostapostoloff - Йезуитският орден се е посветил САМО на 2 (две) неща:
28.12.2013 17:06
образование и мисионерство. Знам това много добре, защото израстнах в Ордена и получих образованието си в него. Всичко останало е злостна клевета!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1726740
Постинги: 3929
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930