Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.10.2022 04:00 - ПРЕКРАСЕН ДАР
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 532 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Прочит: Еклисиаст 3:1-12 „Научи ни така да броим дните си, че да придобием мъдро сърце.“ (Пс. 90:12)

    „Нека само довърша тази страница“; „Само да се обадя по телефона и идвам“ - заради пасторското ми служение съпругът ми често чуваше това от мен. Хората имаха очаквания и поставях тези свои отговорности на първо място. Но едната страница често ставаше три страници, а телефонното обаждане продължаваше час и навън се стъмваше, докато той ме чакаше. Имах достатъчно оправдания.  Мислех си, че все още ще дойде денят, когато ще можем да отделяме повече време един за друг. Съпругът ми не се оплакваше, но аз пропусках златни възможности. Не знаех, че времето ни заедно ще свърши внезапно, когато инсулт отне живота му на 65-годишна възраст. днешният прочит ни напомня, че има време за всяко нещо, а ап. Павел казва, че Бог ни дава изобилно да се наслаждаваме (1 Тим. 6:17). Времето с брачния партньор е време на радост, но заради многото си ангажименти пропускаме това благословение, което Бог ни дарява. В Евангелието на Марк Исус дава да се разбере, че времето с любимите хора е важно (6:30-32). Непрекъснатите ми извинения ограбиха радостта от прекрасния дар да бъда със своя съпруг. Колкото и да е важна работата ни, Бог иска да живеем щастливо.

    Молитва: Боже, помогни ни да не позволяваме на ангажиментите да ограбват времето ни с нашите близки. В името на Исус, амин.

    Мисъл за деня: Днес ще се радвам на времето, което Бог ми дарява.
    Джанин Бренън (Пенсилвания, САЩ)   Да се молим: ДА ЦЕНИМ ВРЕМЕТО С ЛЮБИМИТЕ СИ ХОРА.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1692823
Постинги: 3893
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031