Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.09.2022 04:00 - НА ВРАТАТА
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 1569 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Прочит: Исая 65:17-25

„Искайте и ще ви се даде; хлопайте и ще ви се отвори; търсете и ще намерите...“ (Мат. 7:7)


Израснах в покрайнините на лондон и си спомням как непослушни деца чукаха на входната ни врата и бягаха, преди мама да отвори. Тя много се ядосваше, че прекъсват работата ѝ. Когато след време се преместих в друг град, сама станах жертва на тази шега и се убедих колко  е неприятно да почукват на вратата ти, да отвориш и да не намериш никого. Много години се опитвах да живея без Бога. Накрая, когато всичко се обърка, една мъдра приятелка християнка ми предложи да потърся Неговата помощ. Плахо „почуках“ на Божията врата в молитва и с изненада открих, че е отворена за мен. С помощта на Бога и на приятели християни успях да въведа ред в живота си. С годините разбрах, че винаги, когато почукам на Божията врата, Той ще ми отвори. Понякога се питам има ли случаи, в които приличам на онезиз игриви деца. Дали не съм чукала на вратата на Бога, без да изчакам достатъчно дълго, за да чуя Неговия отговор? Случва ли се, когато отвори вратата, да ме няма там? Чудото на благодатта се състои в това, че Господ винаги слуша нашите молитви и винаги е готов да ни отговори с любов.

  Молитва: Небесни Татко, давай ни постоянство в молитвата, амин.

    Мисъл за деня: Бог винаги отговаря на моите молитви.   Фейт Форд (Обединеното кралство)   Да се молим за: ВЯРА, ЧЕ БОГ СЛУША НАШИТЕ МОЛИТВИ.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1707382
Постинги: 3916
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930