Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.08.2022 04:00 - ВЪВ ВСИЧКО
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 46 Коментари: 0 Гласове:
0



 Прочит: Кол. 3:12-17



„... каквото и да вършите, със слово или дело, вършете всичко в името на Господ Исус, като благодарите чрез Него на Бога Отца.“ (Кол. 3:17)


  Дали вкъщи или на работното място, всеки от нас има много задачи, които трябва да свърши. Много от тях са досадни, но трябва да се заемем с тях и да ги извършим докрай. Какво е отношението ни към ежедневните задължения? Благодарни ли сме за здравето и възможността да се заемем с каквото и да било или се оплакваме и полагаме само минимални усилия?


  В днешния стих ап. Павел ни насърчава да вършим всичко в името на Господа. В друго свое послание той казва, че трябва да бъдем работници, които да не се срамуват от себе си (виж: 2 Тим. 2:15). В 1 Кор. 13 намираме още основания да вършим всичко с любов. Работата в къщи и в двора не ми е сред любимите занимания, но в светлината на Павловите думи мога да съм благодарен за благословението да имам и да поддържам дом. Когато хората ме видят да работя с радост, могат да ме попитат защо го правя и да имам възможност да споделя Благата вест.


  Молитва: Небесни Отче, благодарим Ти за възможността да служим. Дори когато правим нещо без желание, помагай ни да отразяваме Твоята радост пред света, амин.


  Мисъл за деня: Може да съм единственото свидетелство за Христос, което някой ще види днес.


  Дъг Брейди (Алабама, САЩ)


  Да се молим: ДА СЛУЖИМ НА БОГА С ЦЯЛАТА СИ СИЛА.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1714534
Постинги: 3926
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930