Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.09.2021 04:00 - РЪЦЕТЕ НА ШОФЬОР
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 101 Коментари: 0 Гласове:
0



 Прочит: Йеремия 18-19; 2 Тим. 3 и Римл. 12:3-8



„И като имаме дарби, които се различават ... който показва милост - да я показва доброволно.“ (Римл. 12:6, 8)


  Новината дойде като шок. Оцелял след рак на простата, баща ми сега беше диагностициран с рак на панкреаса. И за да бъде още по-трудно, той се грижеше по цял ден за майка ми, тъй като тя има хронично заболяване. С двама родители, нуждаещи се от грижа, ни очакваха тежки дни.


  След като хванах самолета до вкъщи, за да бъда с тях, една неделя посетих тяхната църква. След богослужението, един мъж на име Хелмут, се приближи към мен и казал, че би искал да помогне. Два дни по-късно, Хелмут посети дома ни със списък в ръка. „Ще имате нужда от някои храни, когато започнете химиотерапията.“ - акза той - „Ще направя меню. А за косенето не се притеснявайте. Аз мога да го свърша. А в кой ден ви събират боклука?“ Хелмут беше пенсиониран шофьор на камион, но за нас той се превърна в ангел. разбрахме, че често помагал на другите - самотни майки, бездомни, възрастни.


  Вярващите в Христос са призовани да помагат на останалите (Лука 10:25-37), но някои имат особена чувствителност и желание да го правят. Ап. Павел го нарича дарба на показване на милост (Римл. 12:8). Хората с тази дарба забелязват нуждата, оказват практическа помощ и могат да служат, без да се уморяват. Движени от Святия Дух, те са ръцете на Христовото тяло, които се протягат към нашите рани (ст.4-5).


  Неотдавна баща ми отиде на химиотерапия. Хелмут го закара до болницата. Тази вечер хладилникът на родителите ми беше пълен с храна. Това беше Божия милост, идваща от ръцете на шофьор.   Ш. Войзей


  Небесни Отче, помогни ми да бъда изпълнен с Твоята милост, за да служа на нуждаещите се със сила и радост, и така да разкривам Твоята същност, амин.


  КАКВИ ДУХОВНИ ДАРБИ ИМАТЕ (АКО НЕ СТЕ СИГУРНИ, ПРОЧЕТЕТЕ РИМЛЯНИ 12:3-8; 1 КОР. 12 И ЕФЕС. 4:7-13). КАК ГИ ИЗПОЛЗВАТЕ, ЗА ДА СЛУЖИТЕ НА ДРУГИТЕ?  



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1708367
Постинги: 3923
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930