Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.08.2021 04:00 - ИСТИНСКИ УСПЕХ
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 98 Коментари: 0 Гласове:
1



 Прочит: Захария 13-14; Откр. 21 и Изход 34:1-7



„Господ, Господ, Бог жалостив и милосърден, дълготърпелив, Който изобилства с милост и вярност.“ (Изход 34:6)


  Гостът, когото интевюирах, отговаряше учтиво на въпросите ми. Имах чувството обаче, че нещо се криеше под повърхността на диалога. Един негов коментар го извади наяве.


  - Вие вдъхновявате хиляди хора - казах аз.


  - Не хиляди, - измърмори той - милиони.


  И сякаш със съжаление към моето невежество, гостът ми напомни за своите акредитиви - титлите, които носи; нещата, които е постигнал; рекордите, които е подобрил. Моментът беше много неудобен.


  Но по-късно, четейки Словото, аз бях поразена от начина, по който Господ изявява Себе Си пред Моисей на планината Синай (изход 34:5-7). Бог е Създател на вселената и Съдия на човечеството, но Той не използва тези титли. Създал е безброй галактики, но не споменава тези Свои дела. Господ се представя като „Бог жалостив и милосърден, дълготърпелив, Който изобилства с милост и вярност“ (ст.6). Когато разкрива Себе Си, Той НЕ изрежда Своите звания или велики дела, но говори за характера Си.


  Като хора, създадени по Негов образ и призовани да следваме примера Му (Битие 1:27; Ефес. 5:1-2), това има дълбок смисъл за нас. Постиженията са нещо добро, титлите имат своята стойност, но това, което наистина има значение, е колко състрадателни, милостиви и любящи сме.


  Както този мой гост, ние можем да градим своята стойност върху постиженията си. Аз съм го правила. Но нашият Бог е определил кой е истинският успех - не това, което пише на визитките или в автобиографията ни, но как ставаме все по-подобни на Него.       Ш. Войзей


  Господи, направи ме по-жалостив, милостив, търпелив и любящ!  Амин.


  ИЗКУШАВАТЕ ЛИ СЕ ДА ОПРЕДЕЛЯТЕ СТОЙНОСТТА СИ СПОРЕД ПОСТИЖЕНИЯТА СИ? В КОЙ АСПЕКТ ОТ БОЖИЯ ХАРАКТЕР ВИ Е НЕОБХОДИМО ДА ИЗРАСНЕТЕ ДНЕС?  



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1707430
Постинги: 3916
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930