Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.07.2021 04:00 - СМЕЛИ ДЕЙСТВИЯ
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 91 Коментари: 0 Гласове:
0



 Прочит: Йезекил 11-13; Яков 1 и Йоан 10:7-18



„Аз съм добрият Пастир. Аз познавам Своите овце и Моите овце Ме познават ... Аз давам живота Си за овцете.“ (Йоан 10:14-15)


  Джон Харпър нямаше никаква представа какво щеше да се случи, когато с шестгодишната му дъщеря се качиха на кораба „Титаник“. Но за него беше важно едно нещо: той обичаше Христос и силно желаеше и другите да Го познават. В момента, в който корабът се блъсна в айсберга и водата започна да го залива, Харпър, който беше вдовец, положи дъщеря си в една спасителна лодка и се върна сред хаоса, за да спаси колкото може повече хора. Докато раздаваше спасителни жилетки, той постоянно викаше: „Оставете жените, децата и неповярвалите да влязат в лодките!“ До последния си дъх, Харпър споделяше за Христос с всички, които бяха около него. Той доброволно даде живота си, за да може други да живеят.


  Има Един, Който предаде Своя живот преди 2000 години, за да може вие и аз да живеем не само в този живот, но и през цялата вечност. Господ Исус не просто се събуди една сутрин и реши, че трябва да плати цената за греховете на човечеството. Това беше мисията на живота Му. В един момент, когато говори с еврейските религиозни водачи, Той няколко пъти заявява, че дава живота Си (Йоан 10:11, 15, 17, 18). Христос не просто казва тези думи, но ги прилага на дело като наистина умира с ужасяваща смърт на кръста. Той дойде, за да може Джон харпър, ние, както и всеки, който ще повярва в Него, да имаме живот и да го имаме изобилно (ст.10).     Е. Ескобар


  Господи Исусе, няма достатъчно думи, с които да Ти благодаря за Твоята велика любов. Благодаря Ти, че даде живота Си, за да живея аз. Помогни ми да показвам любовта Ти на другите, независимо какво ми струва това. Амин.


  КАК МОГА ДА ПОКАЖА ХРИСТОВАТА ЛЮБОВ КЪМ НЯКОГО ЧРЕЗ ПОСТЪПКИТЕ СИ ДНЕС?    



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1693458
Постинги: 3893
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031