Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.07.2021 04:00 - ДА ИЗБЕРЕШ НАДЕЖДАТА
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 109 Коментари: 0 Гласове:
1



 Прочит: Йеремия 12-14; 2 Тим. 1 и Михей 7:2-7



„Но аз ще погледна към Господа, ще чакам Бога на спасението си.“ (Михей 7:7)


  Аз съм един от милионите хора по целия свят, който страда от САР (сезонно афективно разстройство, вид депресия, която е характерна за места с ограничена слънчева светлина, поради късите зимни дни). Когато започна да се плаша,че ледената зимна прокоба няма край, копнея за някакъв признак, че идват дългите дни и по-високите температури.


  Първите белези на пролетта - цветята, които успешно си пробиват път през задържалия се сняг  - силно ми напомнят за начина, по който надеждата ни в Господ пробива и най-мрачните ни периоди. Пророк Михей изповядва това, докато преминава през безрадостна „зима“, време, в което израилтяните обръщат гръб на Бога. Докато Михей преценява лошата ситуация, той се оплаква, че изглежда не е останал „нито един праведник“ (Михей 7:2).


  И все пак, въпреки че ситуацията изглежда тежка, пророкът не се отказва от надеждата си. Той вярва, че Бог действа (ст.7), дори ако сред опустошението не може да види признак за това.


  В нашите мрачни „зими“, които понякога изглеждат вечни и пролетта сякаш е безкрайно далеч, ние се сблъскваме със същата борба, като Михей. Ще се поддадем ли на отчаянието? Или ще погледнем към Бога? (ст.7)


  Нашата надежда в Бога никога не е напразна (Римл. 5:5). Той е обещал време, в което няма да има „зима“, нито скръб и болка (Откр. 21:4). До тогава, нека си почиваме в Него, като изповядваме: „Надеждата ми е в Теб“ (Пс. 39:8).


  Небесни Отче, Ти знаеш колко лесно се обезсърчавам в трудните периоди от моя живот. Помагай ми в тези моменти да полагам надеждата си в Теб. Желая във всеки сезон от живота си да споделям с другите Твоя мир. Амин.


  КЪДЕ НАМИРАТЕ НАДЕЖДА В ТРУДНО ВРЕМЕ? В КОЙ „ЗИМЕН“ ПЕРИОД БОГ ВИ Е ДАВАЛ НУЖНАТА НАДЕЖДА?  



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1692863
Постинги: 3893
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031