Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.07.2021 04:00 - ДА ПРЕМАХНЕШ НАТРАПНИКА
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 116 Коментари: 0 Гласове:
1



 „Мъже, обичайте жените си, както и Христос възлюби църквата и предаде Себе Си за нея.“ (Ефес. 5:25)



Още не ебше се съмнало, когато съпругът ми стана от леглото и отиде в кухнята. Видях, че пали и гаси лампата и се зачудих какво прави. Тогава си спомних, че предната сутрин аз извиках при вида на един „натрапник“ върху кухненския плот, т.е. нежелано същество от вида на многокраките гадини. Съпругът ми знаеше за моята параноя и веднага отиде, за да ме отърве от него. Беше станал по-рано, за да се увери, че в кухнята няма насекоми и аз яе мога да вляза без притеснение. Какъв мъж само!


  През онази сутрин съпругът ми се събуди с мисълта за мен, като постави моята нужда пред своята собствена. За мен, действието му илюстрира любовта, описана от Павел в Ефес. 5:25: „Мъже, обичайте жените си, както и Христос възлюби църквата и предаде Себе Си за нея.“ Апостола продължава: „Така са длъжни и мъжете да обичат жените си, както своите тела. Който обича жена си, себе си обича.“ Сравнението, което той прави между любовта на мъжа и Христовата любов, се отнася за начина, по който Христос поставя нашите нужди пред Своите. Съпругът ми знае, че се страхувам от определени натрапници и затова прави моето притеснение свой приоритет.


  Този принцип не се отнася единствено до мъжете. По примера на Господ Исус, всеки един от нас може да прави жертви от любов, за да помогне в премахването на стрес, страх, срам или тревога, така че някой да може да получи повече свобода в ежедневието си.                          Е. Морган


  Скъпи Боже, благодаря Ти за дара на Твоя Син, Който премахна „натрапника“ на греха от моя живот и ме примири с Теб, амин!


  ОСЪЗНАВАТЕ ЛИ СИТУАЦИИТЕ, В КОИТО БОГ ОЧАКВА ДА ПОМОГНЕТЕ НА НЯКОГО ДА СЕ ОСВОБОДИ ОТ „НАТРАПНИК“? КАК МОЖЕТЕ ДА ПОЗВОЛИТЕ НА НЯКОЙ ДА ВИ ПОМОГНЕ ДА СЕ ОТЪРВЕТЕ ОТ ОПРЕДЕЛЕНИ „НАТРАПНИЦИ“ ВЪВ ВАШИЯ ЖИВОТ?  



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1707281
Постинги: 3916
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930