Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.05.2021 04:00 - БОЖИЯТА КНИГА
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 131 Коментари: 0 Гласове:
0



 Прочит: Втор. 20-22; Марко 13:21-37 и Битие 1:26-31



„И Бог ги благослови ... И Бог видя всичко, което сътвори; и ето, беше твърде добро.“ (Битие 1:28, 31)


  Като исках да се насладя на прекрасния ден, аз излязох на разходка и скоро след това срещнах един нов съсед. Той ме спря и се представи: – Казвам се Генезис (от англ. - Битие) и съм на шест години и половина. – Генезис е чудесно име! Има такава книга в Библията - отвърнах аз. – Това е Божията книга с разкази как е сътворил света и хората и колко ни обича. Неговият любознателен отговор ме накара да се усмихна: – Защо е създал света, хората, дърветата и реките? А има ли моя снимка в Неговата книга?


  Въпреки че в Писанието няма снимка на моя нов приятел генезис, както и на останалите от нас, ние имаме място в Божията книга с разкази. Виждаме в Битие 1 глава, че „Бог създаде човека по Своя образ; по Божия образ го създаде; мъж и жена ги създаде“ (ст.27). Господ е бил с тях в Едем и ги е предупредил относно опасността на непослушанието (2:17). И въпреки това Адам и Ева съгрешават и донасят проклятие на целия човешки род. Но по-нататък в книгата Бог обяснява как, воден от любов, изпраща Своя Син Исус, Който идва в нашия свят, за да изпълни Божия план за нашето спасение и за възстановяване на цялото творение.


  Докато четем Библията, ние научаваме, че нашият Създател иска да Го познаваме, да разговаряме с Него и дори да Му задаваме въпросите си. Той се грижи за нас повече, отколкото можем да си представим.     А. Кетас


  Любящи Боже, благодаря Ти, че ме правиш част от Твоята история.  Нека обичам теб и другите, както Ти обичаш мен, амин.


  КЪДЕ ВИЖДАТЕ СЕБЕ СИ В БОЖИЯТА ИСТОРИЯ? ИМАТЕ ЛИ ОПИТНОСТ, СВЪРЗАНА С ПОЗНАВАНЕТО НА БОГА?  



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1705914
Постинги: 3914
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930