Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.04.2021 04:00 - БОЖИИТЕ СЛЕДИ
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 124 Коментари: 0 Гласове:
0



 Прочит: Битие 49-50; матей 13:31-58 и Псалом 104:24-35


„Колко са разнообразни Твоите дела, Господи!“ (Пс. 104:24)


  „Знам къде живее Господ“ - каза четиригодишнит ни внук на съпругата ми Кари. „Къде?“ - попита тя с любопитство. „Той живее в гората край вашата къща“ - отговори малкият. Когато Кари ми разказа за разговора им, тя се питаше какво е подтикнало нашия внук да каже това. „Аз знам причината. - отговорих аз - Когато отидохме на разходка в гората при последното му гостуване, аз му казах, че не можем да видим Господ, но можем да видим нещата, които е сътворил. Попитах го дали вижда следите от стъпки, които оставям, докато вървяхме в един песъчлив участък близо до реката. Казах му, че животните, дърветата и реката са Божиите „следи от стъпки“. Вярваме в Него, защото виждаме това, което е създал.“


  Авторът на Псалом 104 също насочва вниманието ни към доказателствата за Бога в творението, като възкликва: „Колко разнообразни за Твоите дела, Господи! С мъдрост си направил всички тях; земята е пълна с Твоите творения“ (ст.24). Еврейската дума за мъдрост често се използва в Библията, за да опише майсторска работа. Божията творческа дейност в природата изявява Неговото присъствие и ни кара да искаме да Го прославим.


  Псалом 104 започва и завършва с думите „Благославяй, душо моя, Господа“ (ст.1, 35). От бебешката ръчичка до орловото око, можем да видим навсякъде мъдростта и творческата сила на нашия Създател, защото всичко говори за Неговото ненадминато умение. Когато се възхищаваме от Неговите дела, нека и да Го прославяме за тях!     Дж. Банкс


  Прославям Те за всичко, което си създал, Господи! Помогни ми да изживея този ден с възхищение от Твоята мъдрост и доброта. Амин!


  КЪДЕ ВИЖДАТЕ БОЖИЯТА РЪКА В ТВОРЕНИЕТО?  



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1693375
Постинги: 3893
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031