Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.03.2021 04:00 - ...
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 122 Коментари: 0 Гласове:
0



 Някъде в едно селце малко момче се преоблече с топли дрехи и тогава каза на баща си:


 - Татко, готов съм.


   Баща му, пасторът, каза: "Готов си за какво, сине?"

   - Татко, време е да излезем и да раздадем листовките си.


   Таткото Пастор отговори: "Сине, навън е много студено и вали." !


     Детето погледна изненадано баща си и каза: „Но татко, хората трябва да знаят за Бог дори в дъждовни и студени дни“.


   Таткото отговори: 


  „Сине, този път няма да изляза“. Много е студено .


   В отчаяние детето каза: "Татко, мога ли да отида сам? Моля те , моля!"


   Баща му изчака малко и след това каза: 


  "Сине, можеш да отидеш. Ето ти листовките и внимавай."


   - Благодаря ти, татко!

     И с тогва синът излезе под дъжда.  11-годишното дети обиколи всички улици на селото, раздавайки листовки на хората, които срещна.


   След 2 часа ходене под дъжда и студа и с последната листовка в ръка той спря на един ъгъл, за да види дали може да види още кого да даде листовката , но улиците бяха напълно пусти.  След това се обърна към първата къща, която видя, отиде до входната врата, почука няколко пъти  и изчака, но ...



  Тъй като никой не отговаряше, той се обърна да си тръгне, но нещо го спря.  Момчето се обърна към вратата и започна да почука силно на вратата.  Продължаваше да чака.  Накрая вратата се отвори леко.


     Една дама излезе с много тъжен поглед и попита:


   „Какво мога да направя за теб, синко?


   Със светли очи и красива усмивка детето каза:


   „Госпожо, съжалявам, ако ви разстроих , но просто искам да ви кажа, че Бог наистина ви обича и дойдох да ви дам последната си листовка в  която се говори за Бог и голямата Му любов.


   След това момчето й подаде листовката .

     Дамата каза: "Благодаря ти, сине, Бог да те благослови!"


   Е, на следващата сутрин в съботния ден , пасторът беше на амвона и когато започна службата, той попита:


   „Някой има ли свидетелство или нещо, което иска да сподели?“


   От последния заден ред на църквата една възрастна дама се изправи на крака .  Когато тя започна да говори, в очите й се появи ярък и славен поглед:


     „Никой в ​​тази църква не ме познава. Никога не съм бил тук, нито съм била християнка . Съпругът ми почина преди време, оставяйки ме напълно сама на този свят.  Миналата събота беше особено студен и дъждовен ден навън и в сърцето ми ,  и онзи ден стигнах края на пътя си , нямах надежда и не исках да живея.


   Взех стол и въже и се качих на тавана на къщата си.  Завързах единия край на въжето за гредите на покрива ,  след това се качих на стола и сложих другия край на въжето около врата си.


   След това седнах на стола, бях толкова сама и с разбито сърце, че щях да скоча от стола и да се обеся когато изведнъж чух силното  тропане на вратата.  Затова си помислих: 


  „Ще почакам малко и който и да е, ще си отиде.“


     Чаках , чаках, но на вратата всеки път се чукаше все по-силно и по-силно .  Стана толкова силно, че не можех да го пренебрегна.  Затова се чудех кой може да бъде?  Никой не идва на вратата ми и не идва да ме посещава!  Пуснах въжето от врата си и отидох към вратата, докато и се чукаше .  Когато отворих вратата, не можех да повярвам какво виждат очите ми, пред вратата ми беше най-лъчезарното и ангелско дете, което бях виждал.  Усмивката му, ооо, никога не мога да я опиша!  Думите, които излязоха от устата му , накараха сърцето ми  да се върне към живота, когато тои каза с нежния си глас: „Госпожо, просто искам да ви кажа, че Бог наистина ви обича“.  Когато "ангелът" изчезна между студа и дъжда, затворих вратата си и прочетох всяка дума от листовката .



     След това отидох на тавана, за да сваля стола и въжето.  Вече нямах нужда от тях.  Както виждаш.  Сега съм щастлива дъщеря на краля.  Тъй като посоката на момчето, когато си тръгна, беше към тази църква, аз  дойдох да благодаря на онзи ангел на Бог, който дойде навреме, да спаси живота ми от вечността в ада и да го замени с вечност тук и в присъствието на Бог.


     Всички плакаха в църквата.  Пасторът слезе от амвона и отиде на първия ред , където седеше ангелът.  Той взе сина си на ръце и плачеше неудържимо.


  ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆  Не оставяйте това съобщение непрочетено от тези, които го чакат . След като го прочетете, моля ,  дайте го на други.


   Не забравяйте, че Божието Слово може да направи голяма промяна  в живота на някого, никога не се срамувайте да го разпространявате ... Ние просто не знаем чий живот можем да променим чрез нашите дела или думи.  Така че нека не правим разлика ... всяка душа е ценна за Бога.








 



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1694194
Постинги: 3893
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031