Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.12.2020 04:00 - СУТРЕШНА РОСА
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 121 Коментари: 0 Гласове:
0



 Прочит: Осия 14:1-9

„Аз ще бъда като роса на Израел ...“ (Осия 14:5)

  Беше горещо, а с няколко жени от църквата бяхме на почивка във вилата на една от тях. Всички, освен мен, спаха вътре. Аз лежах на поляната в неудобния спален чувал и понеже не можех да заспя, си говорех с кравите, които приближаваха към оградата, която ме делеше от тяхното пасище. Небето беше пълно със звезди. Най-накрая заспах. През нощта се събудих няколко пъти - не заради горещината, а защото усещах хладен и освежаващ полъх. На сутринта дори видях, че чувалът ми е обгърнат от нежна роса. Усещането беше много приятно.

  Няколко дена по-късно четях книгата на пророк Осия и си спомних за тази освежаваща роса. В 14 гл. пророкът говори за обръщането на Израел от греховете им. Бог казва: „Аз ще изцеля отстъплението им, ще ги възлюбя доброволно, защото гневът Ми се отвърна от него. АЗ ще бъда като роса на Израел.“ (14:4-5). Веднага си помислих: „Да! Познавам това прекрасно чувство!“

  Обещанието на Господ към Неговия народ ни напомня, че Неговата любов към нас никога не отпада, а ни носи обновлението, от което се нуждаем.

  Молитва: Боже, помогни ни да признаем пред Теб греховете си, за да бъдем освежени от росата на Твоята прошка и милост, амин.

  Мисъл за деня: Искам да почувствам Божията любов и милост, които освежават и обновяват живота. Дона Скейлс (Орегон)

  Да се молим за: ТЕЗИ, КОИТО СА НА ХРИСТИЯНСКА ПОЧИВКА.  



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1692814
Постинги: 3893
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031