Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.12.2020 04:00 - ИЗГУБЕН БЯХ, НАМЕРЕН СЪМ
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 154 Коментари: 0 Гласове:
1



 Прочит: Ефесяни 2:1-10


„Ако някой човек има сто овце и едната от тях се заблуди, не оставя ли деветдесет и деветте и не отива ли по хълмовете да търси заблудилата се?“ (Мат. 18:12)

  В моето сърце има специално място за тези, които са били обвинени в нарушаване на закона. Вероятно съм го наследила от своя баща. Той работеше с хора, които бяха в затвора или в пробация. Към тях татко беше строг, но и грижовен. Той разговаряше с тях и се опитваше да ги промени, за да започнат да водят смислен и продуктивен живот. Татко споделяше с мен, че повечето от тези хора са израснали в проблемни семейства. Всички, особено младежите, копнеели да бъдат обичани.


  Мисля, че освен примера на татко, имам един много по-важен пример, който да следвам - този на нашия Небесен Отец. Дори ако смятаме престъпниците за хора, които не заслужават милост, Бог се грижи за тях. Те също са сътворени по Неговия образ. Каквито и да са, Господ ги обича и ги търси, за да ги привлече при Себе Си.

  Небето се радва, когато един изгубен човек бъде намерен. Моето семейство добре знае това. Собственият ми брат беше такъв човек. Колкото и да сме грешни и недостойни, Исус ни изкупи със Своята кръв. Бог ни е простил. Всички ние, които сме живели извън Божия закон, сега се радваме на Божията милост.

  Молитва: Милостиви Боже, благодарим Ти, че ни обичаш толкова много. Искаме да отвърнем на тази любов, като живеем според Твоята воля, амин.

  Мисъл за деня: Изгубен бях, намерен съм. Юлия Багуел (Пенсилвания)

  Да се молим за: ТЕЗИ, КОИТО НИКОГА НЕ СА ЧУВСТВАЛИ ОБИЧАНИ.  



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1715012
Постинги: 3926
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930