Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.12.2020 04:00 - ФАЛШИВ РИБОЛОВ
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 362 Коментари: 0 Гласове:
1



Прочит: Матей 4:18-22 „Той им каза: Елате след Мен и Аз ще ви направя ловци на човеци.“ (Матей 4:19)


  За десетия си рожден ден получих много желан подарък - рибарска въдица. При първия ми риболов толкова ме беше гнус от червея, който трябваше да сложа за стръв, че реших вместо него да използвам колбаса от сандвича си. Брат ми беше много изненадан, че рибите кълват само при него, вдигнах рамене и се усмихнах. Брат ми хващаше риба след риба, събираше ги и ги почистваше, а аз само гледах. Накрая извадих празната въдица, махнах колбаса и я пуснах празна. Реших да се откажа от риболова. По-лесно ми беше простод а се преструвам.


  Осъзнах, че постъпвам по същия начин и в духовния си живот. Правя нещата механично, без да вниквам в същината. Превидно съм ентусиазирана, но сърцето ми не е в служението. Разбрах, че ако искаме да лсужим на Бога и да споделяме Благовестието, не можем да се преструваме. Исус не се нуждае от преструващи се Негови ученици. Той ни призовава да вдигнем кръста си и да Го следваме.


  Молитва: Милостиви Господи, помагай ни да бъдем верни Твои ученици, които си призовал за служение. Помагай ни да Те следваме смело и отдадено, амин.


  Мисъл за деня: Не искам да се преструвам, че следвам Христос. Ейвис Хойт О,Конър (Мериленд)


  Да се молим за: ТЕЗИ, КОИТО СЕ ОПИТВАТ ДА СЛЕДВАТ ХРИСТОС.  



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1708364
Постинги: 3923
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930