Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.12.2020 04:00 - БОГ Е ВИНАГИ С НАС
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 131 Коментари: 0 Гласове:
0



 Прочит: Псалом 139:7-12

„Не бой се, защото Аз съм с теб.“ (Исая 43:5)

  През 2003 г. със съпруга ми решихме да се преместим от голямата къща, в която бяхме живели в продължение на 44 години. Тя беше идеалният дом, докато отглеждахме трите си деца, но сега, когато вече сме пенсионери, по-скоро ни създаваше проблеми. Бяхме много притеснени за бъдещето. Къде щяхме да отидем? Трябваше да оставим много неща от миналото, както ид а намерим място за това, което щяхме да вземем.

  Нямаше лесни отговори. Посетихме няколко дома за стари хора, но нито един не беше подходящ за нас. Един ден попаднахме на чудесно място, което представляваше малко селище за възрастни и се намираше високо в планината, в източната част на Тенеси. Условията бяха добри и все пак трябваше да сменим църквата, приятелите си, нещата, с коитосе занимавахме, а проблемът с вещите оставаше. 

  Намерихме отговор с помощта на нашата дъщеря. Малкото ни пиано щеше да стои дорбе в новата ни всекидневна. Децата ни можеха да използват много от покъщнината ни, а за останалото щяхме да се погрижим, когато продадем старото жилище.

  Много ми беше тъжно, докато всичко това се случваше. Промяната никога не е била лесно нещо за мен. Но когато дъщеря ни Бетси ми каза: „Не се притеснявай, мамо. Бог никога няма да ви остави.“, почувствах, че мога да продължа напред. При всяко следващо изпитание си спомнях тези нейни думи.

  Молитва: Милостиви Боже, напомняй ни, че винаги си готов да ни помогнеш в моментите на изпитание. Амин.

  Мисъл за деня: Където и да отидем, Бог е вече там.
Каролин Роджърс (Тенеси)

  Да се молим за: ХОРАТА, КОИТО СЕ ПРЕМЕСТВАТ В НОВ ГРАД.    



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1715096
Постинги: 3926
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930