Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.11.2020 04:00 - ПОБЕЖДАВАЩА СТРАТЕГИЯ
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 173 Коментари: 0 Гласове:
1



 Прочит: Исус Навин 7:1-13

„Израел е съгрешил, а именно, престъпили са завета Ми.“ (Исус Навин 7:11)

  Когато бях треньор по баскетбол в гимназията, направих голяма грешка. Изпратих някои от играчите си да разузнаят противника. Те се върнаха със следния отговор: „Можем лесно да ги победим.“ Бяхме прекалено уверени и загубихме играта срещу този отбор.
image

Звучи ли ви познато? На мен ми прилича на ситиацията в Гай, когато Исус Навин изпраща свои съгледвачи и те правят погрешно заключение за силата на противника. Но освен за лошото разузнаване, поражението при Гай се дължи на още нещо. Израил изгуби битката и 36 войника по няколко причини, от които мисля, че можем да се поучим.

  Малко преди това поражение, Исус Навин води войската си с успех срещу Йерихон, защото знае Божия план за превземането на града. Но не се споменава Исус Навин да иска съвет от Бога преди битката за Гай. При Йерихон мъжете се посвещават на Бога (И.Н. 5:2-8). Преди Гай - не се казва, че мъжете на Исус Навин са се подготвили духовно. А причината, посочена в Библията за поражението на израелтяните е грях в лагера. Ахан е откраднал от обречените неща в Йерихон (7:1). Те не са могли да поразят Гай докато грехът не се изповяда и хората се осветят (7:16-26). Тогава Бог им дава план за победа (8:1-7). 

  Побеждаващата стратегия за ежедневните ни битки е същата: да изповядваме греха си и да живеем със силата, която Бог дава.  -  Д. Бранън

  Господи, преди да се впусна в ежедневието, прости греха ми и ме води в пътя, в който Ти искаш да вървя. Искам да Ти служа. Дай ми сила да живея за Теб и по Твоята воля. Амин.


ЧИСТОТАТА В СЪРЦЕТО ПРОИЗВЕЖДА СИЛА В ЖИВОТА.    



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1707331
Постинги: 3916
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930