Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.09.2020 04:00 - ДА ПОЛУЧАВАШ БЕЗ ДА ЗАСЛУЖАВАШ
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 178 Коментари: 0 Гласове:
1



 „Също така и вие, когато извършите все що ви е заповядано, казвайте: Ние сме безполезни слуги; извършихме само това, което бяхме длъжни да извършим.“ Лука (17:10)


Виждах го да си проправя път през двора на университета, като бавно задвижваше инвалидната си количка. С шапка, ниско нахлупена над очите, със сгънати крака и ръце, мушнати дълбоко в ръкавиците, той се движеше напред в мичиганската зима, докато си проправи път до класа.
  Множествена склероза беше поразила Дейв преди няколко години. Първо той я беше почувствал в ходилата си, после в глезените, след това в краката нагоре.  Когато учеше в моите класове, ръцете му бяха започнали да се втърдяват. Можеше да пише само с широки черти и взимаше изпитите си като , като чукаше на пишеща машина от инвалидния си стол.
  „Как вървят нещата, Дейв?“ - викнах към прегънатата фигура, бореща се да си проправи път по пътеката. „Господ е добър!“ - неизменно отговаряше той с усмивка. Един ден ми показа цитат от един от любимите си автори Е.У.: „На този, който е доволен да приема без да заслужава; който чувства, че никога не може да се отплати за такава любов; който отхвърля всички съмнения и неверие и идва като малко дете при нозете на Исус, всички богатства на вечния живот са безплатен, вечен дар.“
  „Това съм аз - каза Дейв. - Аз нямам нищо, което да донеса на Бога - погледни ме! И затова не заслужавам нищо. Но съм доволен да получавам, без да заслужавам. Не е ли чудесно?“
  През двете години, когато Дейв беше в университета, никога не го чух да се оплаква. Множествената склероза беше обезобразила тялото му и разрушила брака му, но той не хленчеше: „Защо аз?“ Винаги казваше: „Господ е добър!“
  Господ е добър. Ако само можехме да видим себе си, всички бихме осъзнали, че нямаме нищо, което да занесем на Исус. Това е точно толкова вярно, след като сме станали християни, колкото и преди това. всичките ни праведни дела са като омърсена дреха пред Неговата святост (Ис. 64:6); служението ни е само извършване на нашия дълг - нищо особено и определено не нещо, което да ни препоръча пред Него. Но благодатта означава, че получаваме това, което не заслужаваме, а не нещо, на което имаме право и сме го заслужили. На човека, който е доволен от благодатта, който не търси своето име сред изтъкнатите в края на „филма“, Небето отваря своята съкровищница от богатства.

  Доволен ли съм аз да получавам без да заслужавам?  



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1693329
Постинги: 3893
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031