Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.06.2020 04:00 - НАРАНЕНИ, НО СМЕЛИ
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 156 Коментари: 0 Гласове:
1



 прочит: 1 Петрово 2:1-10

„Не се ли продават две врабчета за един динарий? И пак нито едно от тях няма да падне на земята без волята на вашия Отец ... не бойте се, вие сте много по-ценни от врабчетата.“ (Матей 10:29-31)

  Една ранна сутрин забелязах странна птица точно отвън до прозореца. Понеже обичам да храня птиците,веднага видях, че не е тази, която очаквах да се появи. Това, което от разстояние помислих за оцветено оперение, всъщност беше рошавият врат на едно малко и изглеждащо тъжно врабче. Различният цвят идваше от едно голо място на врата му, където част от перушината му беше оскубана. Когато го видях след няколко дни, то изглеждаше по-добре. Перушинката му беше започнала да се възстановява. Замислих се каква ли птица или животно е нападнало това врабче и как ли е успяло да избяга. Питах се дали все още може да чирика.

Това ме накара да си спомня за времето, когато Христос ме спаси. Бях почти пропаднала, затънала в греха. Бракът ми беше пред провал, губех надежда, че нещата могат да се оправят. Чувствах се слаба и нещастна, каквото ми се стори онова врабче. Като че ли губех контрол над живота си. 

  Но Христос ме изтръгна от ноктите на греха. С времето Той възстанови духовното ми здраве и ми върна надеждата. Той ми помогна и се погрижи за мен, за да мога аз да се погрижа за други. Днес мога да пея и хваля Бога, както и да разказвам на всички за Неговата чудесна любов!

  Молитва: Благодарим Ти, Боже, че ни обичаш толкова много. Помагай ни всеки ден да намираме възможности да споделяме Твоята любов със своите ближни. Амин.

  Мисъл за деня: Бог, Който познава всяко врабче, знае цената на всеки един от нас. Джуди Уелс (Тексас)
  Да се молим да: ПРОСЛАВЯМЕ БОГА ЗА НЕСРАВНИМАТА МУ БЛАГОДАТ.  



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1693442
Постинги: 3893
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031