Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.06.2020 04:00 - ДОКОСВАНЕ ДО ДРЕХАТА
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 247 Коментари: 0 Гласове:
1



 Прочит: Марк 5:24-34

„Защото си казваше: Ако само се допра до дрехата Му, ще оздравея.“ (Марк 5:28)
  Грижата за три малки деца отнемаше почти цялото ми ежедневие и ми беше мъчно за загубата на време, което можех да посветя на моя Господ. „Как мога да израствам във вярата, ако имам време само за няколко молитви по време на кратката детска дрямка?“ Бог мъдро насочи вниманието ми към библейската история за болната жена, която с вяра се допря до дрехата на Исуса и беше изцелена. Бог нежно ме успокои: „Това е време за „докосване до дрехата“. Добре разбирам нуждите ти на майка с малки деца. Не те ли дарих Аз с тях? Довери Ми се, че дори кратките моменти, отделени за Мен, са пълноценни.“ Господ ме успокои, насърчи и ми вдъхна нова сила чрез Словото и молитвите всеки ден. Тези кратки моменти бяха достатъчни. Децата ми растяха, а с това - и времето ми с Бога.
  Днес децата ми са вече големи. С Господ общувам дълго, без някой да ми пречи. Но разбрах, че когато сме твърде заети и нямаме нужната тишина и спокойствие на духа, любящият Бог може и иска да ни срещне независимо от обстоятелствата, в които се намираме.
  Молитва: Благодарим Ти, Боже, че Си толкова бдителен и грижовен, независимо какви са обстоятелствата около нас, амин.
  Мисъл за деня: Винаги когато се обърнем към Бог, Той ще ни отговори. Сандра Картър (Калифорния)
  Да се молим за: РОДИТЕЛИТЕ С МАЛКИ ДЕЦА.  



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1705684
Постинги: 3913
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930