Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.06.2020 05:00 - ИСКРЕНА ДОБРОТА
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 147 Коментари: 0 Гласове:
1



 Прочит: Битие 18:1-8

„Да възлюбиш ближния си, както себе си.“ (Матей 22:39)

Неделният ден беше много натоварен и нямах търпение да се прибера след библейкия урок следобед. Малко по-късно си почивах с книга в ръка на любимия ми фотьойл. Урокът имаше за тема практическото християнство. „Ако наистина обичате своите ближни, ще им служите дори когато това накърнява вашето удобство и спокойствие.“ - каза говорителят и аз бързо кумнах в знак на съгласие.

Сега вече бях вкъщи и се любувах на топлината от камината. Някой звънна на вратата. Човекът искаше да ни каже нещо и очевидно настояваше да влезе на топло. „Няма да остане задълго“ - си помислих и му се усмихнах. Но той поведе дълъг разговор със съпруга ми, като по някое време седна на един от фотьойлите. Помислих си, че ако му предложа кафе, ще остане цялата вечер, но въпреки това го попитах. „О, да, благодаря!“ - отговори той и наистина остана до късно. Когато си легнах, се сетих за библейския пасаж, с който се бях съгласила толкова бързо. веднага признах пред Бог липсата си на достатъчно любов в този случай и Го помолих да ми предостави друга възможност да проявя истинска братска любов към някого.  Колко щедър бе Авраам, когато го посетиха в онзи горещ ден! А единият от посетителите му се оказа сам Господ!

Молитва: Боже, помогни ни да посрещаме с искрено и отворено сърце всички, които изпращаш на вратата ни, амин.
Мисъл за деня: Добротата не винаги се съгласува с нашето удобство.
Илейн Браун (Шотландия)

Да се молим за: НЯКОЙ, КОЙТО „ПРЕЧИ“ НА ПЛАНОВЕТЕ НИ.  



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1706910
Постинги: 3916
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930