Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2020 05:30 - ДА СЪМ ДОВОЛЕН
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 137 Коментари: 0 Гласове:
0



 Прочит: Псалом 40:1-11

Недоволен от живота, започнах да пия. Колкото повече пиех, толкова по-недоволен ставах. Пиенето умножи проблемите ми, задълбочи моята мъка.
Нарастващото недоволство често ражда гняв. Обвинявах Бог, съпругата си, шефа, колегите, кучето си и дори напълно непознати хора, които ме ядосваха. Бях отчаян. Бях изпаднал в такова положение, че нямах надежда, че нещата ще се оправят. Цялата тази неудовлетвореност ме отдели за дълго от Бог. Дойде обаче времето, когато чувствах само разочарование от избора, който съм направил. Божията светлина ме намери  - мръсен и изморен, но готов да приема Божията помощ. В годините след това се чувствах много благодарен за огромната любов на Господ. Научих се на смирение пред Божието присъствие и любящата Му грижа. Научих се да съм благодарен за всяка глътка въздух и за всеки удар на сърцето ми. Надявам се да прекарам останалата част от своя живот, давайки надежда на изгубените и умиращите. И най-важното - намирам спокойствие в любящата десница на Всемогъщия Бог.

Молитва: Небесни Отче, благодарим Ти за даровете Ти на любов и милост. Нека винаги да помним Твоята безгранична любов, която ни спасява. Амин.

Мисъл за деня: В колкото и дълбока яма да сме паднали, Божията милост ни избавя.
Тим Надю (Ню Мексико)

Да се молим за: ТЕЗИ, КОИТО СЕ БОРЯТ С АЛКОХОЛИЗМА.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1693919
Постинги: 3893
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031