Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.06.2020 05:25 - ЯДОСАН ЛИ СИ?
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 94 Коментари: 0 Гласове:
0



 Прочит: Матей 18:21-35

„Защото ако вие простите на човеците прегрешенията им, то и Небесния ви Отец ще прости на вас. Но ако вие не простите на човеците прегрешенията им, то и вашият Отец няма да прости вашите прегрешения.“ (Матей 6:14-15)

Мама и татко бяха разделени, докато растях и ми липсваше бащинската грижа и напътствие. Той никога не дойде на нито един мой футболен или баскетболен мач, на нито едно мое участие на концерт с тромпета ми. Нямаше го на нито едно тържество за завършване в училище. Никога не съм му споделял болката си от това, защото той си имаше ново семейство на друго място. просто таях скрито негодувание към него.
Бог искаше да простя на баща си и ми го показваше. Веднъж се срещнах с един пастор, който познаваше баща ми и ми каза, че той иска да знае как съм. Когато тази жена видя, че темата ми е неприятна темата, ми зададе въпрос, който постави началото на една промяна в живота ми: „Чанси, ядосан ли си на баща си?“ За пръв път осъзнах, че е така. Аз не бях му простил, че толкова години не е бил до мен.

Благодарение на тази среща Бог докосна сърцето ми и почувствах нужда да се променя. С времето започнах да преодолявам обидата. Създадох добри взаимоотношения с баща ми и бях до него, преди да почине. Благодарение на Божията милост и двамата намерихме мир.

Молитва: Господи, благодарим Ти за Христовата повеля да превъзмогваме гнева си, амин.

Мисъл за деня: Никой от нас не е съвършен, затова всички трябва да дават и приемат прошка.
Чанси Нийли (Тексас)

Да се молим за: ОТЧУЖДЕНИ ЧЛЕНОВЕ НА СЕМЕЙСТВА.  



Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1693006
Постинги: 3893
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031