Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.05.2020 04:00 - ДА ЧУЕШ ПРИЗИВА!
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 109 Коментари: 0 Гласове:
1



 Прочит: Лука 19:1-10

„Закхей, след бързо, защото днес трябва да отседнем в дома ти.“ (Лука 19:5)


Въпреки че не съм ниска, нито съм бирник, а още по-малко мога да се покатеря на черница, сравнявам своето желание да видя Исус с това на Закхей. Аз съм човек, който заема пасивна позиция, гледа отстрани и е доволен престо да наблюдава. Затова много ме възхити постъпката на Закхей, когато Исус влезе в Йерихон - той се завтече напред и се покачи на черницата. Развълнувах се, когато прочетох как Христос погледна нагоре и му каза: „Закхей, слез бързо, защото днес трябва да отседна в дома ти!“ Исус знаеше, че този човек искаше да Го опознае. Докато четях тази история, имах чувството, че Спасителят кани мен. Молех се: „Боже, помогни ми да отговоря на поканата Ти, независимо под каква форма я отправяш към мен.“ И поканата дойде до мен същият ден в писмо по електронната  поща, с което един активист за борба срещу глада ме молеше да се обърна към своя конгресмен, който да подкрепи допълнителната помощ за хуманитарните нужди в Судан. Аз не само се обадих в местния офис на конгресмена, но се помолих и други хора да сторят същото. Така започнах да отговарям на Божиите призиви към мен.

Молитва: Исусе, благодарим Ти, че ни показваш колко ни обичаш и ни даваш благодатната възможност да споделяме Твоята любов с другите, амин.

Мисъл за деня: Ако сме готови и поискаме Бог да ни използва, Той ще го направи.
Лина Хес (Охайо)

Да се молим да: ВИЖДАМЕ ЦЕННИТЕ ВЪЗМОЖНОСТИ ОКОЛО НАС.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1708319
Постинги: 3923
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930