Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.05.2020 04:00 - „ОБИЧАМ ТЕ“
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 125 Коментари: 0 Гласове:
0



 Прочит: Матей 6:25-34

„Предай на Господа пътя си; и уповавай на Него и Той ще извърши очакването ти.“ (Псалом 37:5)

Един есенен ден преди няколко години се разхождах по пристанището близо до мястото, където прибират корабите през зимата. Впечатлиха ме имената на някои от тях. „Te quiero“ се казваше една от яхтите. Това означава „Обичам те“ на испански. Точно преди тази разходка бях започнала специално лечение и приех името на яхтата като думите, отправени от Бог към мен.

Малко хора биха се съгласили да се подложат на такова лечение, затова онези думи ме насърчиха. Малко по-нататък прочетох името на една лодка, което ме разсмя. Тя се казваше „Хакуна Матата“ - израз на суахили, който означава „Без притеснения“. Усещах, че Святият Дух ръководи стъпките ми и като че ли Господ имаше чувство за хумор. Всъщност, всичко това ми вдъхна надежда.

Няколко месеца по-късно се разхождах по една друга морска улица, където отново зърнах думите „Te quiero“ , този път, изписани върху една стена. Усмихнах се, но още веднъж почувствах, че Божията грижа към нас никога не престава.

Молитва: Мили Боже, отвори очите ни, за да виждаме Твоето действие дори в малките неща от нашето ежедневие. Молим се така: „Отче наш, Който си на небесата; да се святи името Твое; да дойде Царството Твое; да бъде волята ТВоя, както на небето, така и на земята. Хлябът наш насъщен, дай го нам и днес и прости ни дълговете наши, както и ние прощаваме на аншите длъжници. И не ни въвеждай в изкушение, но избави нас от Лукавия. Защото е Твое царството и силата и славата, во веки, амин.“

Мисъл за деня: Ако отворим очите си ще видим, че Бог действа в живота ни всеки ден.

Мариан Лудстрьом (Швеция)

Да се молим за: ТЕЗИ, НА КОИТО ПРЕДСТОИ ЛЕЧЕНИЕ



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1693493
Постинги: 3893
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031