Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.11.2019 05:00 - СМЕЛИ ХРИСТИЯНИ
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 280 Коментари: 0 Гласове:
1



  Прочит: Йоан 18:25-27

„Тогава Исус каза на учениците Си: Ако иска някой да дойде след Мен, нека се отрече от себе си, нека вдигне кръста си и нека Ме последва.“ (Матей 16:24)

Работя едновременно като полицай и като свещенослужител и духовен съветник в полицията, като за двете длъжности използвам различни отличителни знаци. Също както мога да нося само една шаапка на главата си, униформата ми може да има само един отличителен знак. Като свещенослужител съм на повикване, но отхвърлям някои от обажданията, които биха били в конфликт с длъжността ми като полицай. Понякога отказвам, защото не се чувствам способен да изляза пред стотици хора и да дам благословията си. Невинаги мога да сложа униформата на свещенослужител.

Отговорността да съм християнин винаги ми е тежала. Вероятно за това приех духовната работа в полицията, защото това ме принуждава да изляза от своето скривалище. Но въпреки приемането на тази отговорност все още отказвам да се покорявам на всеки Божи призив.

Всеки от нас трябва да се заяви като християнин и Исус ни насърчава да правим това всеки ден чрез думи и дела. Ние бягаме от публичност заради страх от подигравки, отхвърляне и дори преследване. Но когато скрием отличителните си знаци, Господ е готов да ни прости и да ни даде нови възможности да изявим своята вяра.

Молитва: Господи Исусе, прощавай ни, когато бягаме от своята християнска отговорност. Дай ни сила, за да заявяваме вярата си, амин.

Мисъл за деня:
Всеки ден съм призован да заявявам своята вяра чрез думи и дела.
Стивън Джонсън (Калифорния)

Да се молим за:
СВЕЩЕНОСЛУЖИТЕЛИТЕ В ПОЛИЦИЯТА.  



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1711665
Постинги: 3926
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930