Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.10.2019 05:00 - ДНЕШНИЯ ДЕН
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 295 Коментари: 0 Гласове:
1



  Прочит: Евреи 13:1-6

„Затова не се безпокойте за утре, защото утрешния ден ще се безпокои за себе си. Достатъчна е на всеки ден неговата злоба.“ (Матей 6:34)

Наскоро претърпях лека катастрофа - втора за по-малко от година. Така разбрах, че заради макулната дегенерация, която имам, вече не съм сигурен шофиор. След 70 години шофиране, трябваше да се откажа.

Тогава се замислих за всички трудности, до които ще доведе това решение. Как щях да ходя до бръснарницата? Лекарят ми не е далече, но нямам сили да ходя пеша. Започнах да се тревожа, беше ме страх как ще се справя с всичко без кола.

Няколко дни по-късно Бог ми помогна да намеря начини да свикна с новия си живот. Сетих се за приятели, които могат да ми помагат с превоза. Можех да се възползвам от възможностите, които градът предлагаше за хора като мен. При необходимост щях да ползвам такси с парите, спестени от поддръжката на колата. Господ каточе ли ми казваше да не се тревожа, защото помощта ще дойде по различни начини.

Исус ни казва да не се тревожим за утрешния ден, а да се справим с днешния.  Всеки ден си има своите трудности, затова нека не се отчайваме от трудностите, които още не са дошли.

Сега, макар че продължавам да изпитвам трудности с придвижването, не се страхувам. Зная, че Бог и приятелите няма да ме оставят.

Молитва: Боже, Ти ни помагаш по безбройни начини. Продължавай да ни напомняш, че винаги си с нас, дори в най-големите промени в нашия живот. Амин.

Мисъл за деня:
Бог знае какви са нуждите ми и ще помогне навреме.
Кен Клар (Айдъхо)

Да се молим за: ХОРАТА, КОИТО НЯМАТ ДОСТЪП ДО ТРАНСПОРТ.  



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1705982
Постинги: 3914
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930