Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.10.2019 05:00 - ДОКАТО ЧАКАМ
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 363 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 прочит: 2 Петрово 3:8-11

„Но аз ще погледна към Господа, ще чакам Бога на спасението си; Бог мой ще ме послуша.“ 
(Михей 7:7)

Наредихме се на опашка за една от любимите атракции на сина ми в увеселителния парк и чакахме вече почти два часа. Попитах го дали още иска да чака, като се надявах да се е отказал, но той ме увери, че си струва и че ще изтърпи жегата и тълпата. Той очакваше да се забавлява и когато забавлението започна, неприятното чувство от чакането се замени с истинска радост.

Не вярвам някой да обича да чака. Но Библията ни казва, че чакането е част от християнския ни живот. Понякога то е непоносимо, но Бог е обещал да ни помага. Ако очакваме с нетърпение изпълнението на Божието обещание, забавянето ще стане време за прослава.

Докато бяхме на онази дълга опашка, със сина ми имахем повече възможност да си говорим. Когато чувстваме, че Бог „не се движи“  според нашето разписание, нека използваме времето, за растем във вярата и общението.

Молитва: Боже, помогни ни да намираме начини да използваме времето на очакване, за да растем и да се приближаваме към Тебе, амин.

Мисъл за деня:
Днес ще използвам времето за очакване, за да се приближавам към Бога.
Кортни Уайтинг (Джорджия)

Да се молим за: ХОРАТА, КОИТО РАБОТЯТ В УВЕСЕЛИТЕЛНИ ПАРКОВЕ.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1692934
Постинги: 3893
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031