Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.10.2019 05:00 - НАЙ-ДОБРОТО СВИДЕТЕЛСТВО
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 364 Коментари: 0 Гласове:
1



 Прочит: Римл. 10:11-15

„... бъдете винаги готови да отговаряте (но с кротост и страхопочитание) на всеки, който ви пита за вашата надежда.“ (1 Петр. 3:15)

Когато станах християнка, реших никога да не пропускам възможност да споделям вярата си. Един ден, докато със съпруга ми се радвахме на новороденият си син в болницата, докараха друга пациентка с новороденото й момиченце. Помолих се за смелост да й разкажа за Бога.

През деня с нея приемахме поздравления от роднини и приятели, но вечерта когато бебета заспаха, тя ми разказа за своите проблеми. Аз я изслушах. Всъщност, повече слушах, отколкото говорех. Зная, че за Исус е хубаво да се говори, но от онзи разговор видях, че да изслушваш тревогите на нечие сърце, е също толкова важно. Когато изслушваме хората, можем да бъдем посредници между тях и Бога.

След три дни в болницата с Ви си казахме довиждане, малко тъжни, че трябва да се разделим. Докато си тръгвахме с нашия син, аз си мислех, че не бях казала на тази жена всичко, което мога за Бога. Не се помолих с нея, нито й прочетох нещо от Библията. Но Господ ми напомни, че й бях показала любов, а това може да е най-силното свидетелство.

Молитва: Боже, помогни ни да се възползваме от всяка възможност да споделяме любовта на Христос, амин.

Мисъл за деня: Да изслушам търпеливо някого, е начин да му покажа любовта на Христос.
Джуъл Джонсън (Аризона)

Да се молим за: МАЙКИТЕ, КОИТО СКОРО СА РОДИЛИ.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1693042
Постинги: 3893
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031