Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.11.2018 04:15 - ТРАПЕЗА В ПУСТИНЯТА - 22 ноември
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 155 Коментари: 0 Гласове:
0



 „Вярата е осъществяване на онези неща, за които се надяваме.“  (Евр. 11:1)

Какво значи „осъществяване (реализиране)“ и как може да се постигне то? Ние сме свидетели на този реализационен процес. Без него животът на християнинът в света е невъзможен. Ние сме обкръжени от неща много, от които се възприемат трудно без специалните сетива, с които всеки здрав човек разполага. Такива са например музикалните тонове и цветовете. Осъществяването (реализирането) им става за нас постредством способността ни да чуваме и виждаме по силата, на което тези недостижими неща стават реални. Например, жълтия цвят е нещо много очебийно, но ако аз затворя очите си той губи за мен своята реалност. Благодарение на способността ми да гледам, която придава реалност на нещата, жълтото за мен наистина е жълто. Цветът не само съществува, но аз в своето съзнание съм придобил лична увереност за неговата реалност. Каква прекрасна дарба е способността ни да виждаме, нещата, за които се надяваме. Христовите неща са много по-реални и вечни от музиката и цветовете. На нас е дадена една чудна способност, която може да „осъществи“ (да прави реални, осезаеми) тези неща. Това е вярата, вяра в Божия Син. Вярата превръща Божествените неща в моята опитност. Тя дава реалност и осезаема изява на онези неща, за които се надяваме, въпреки че не ги виждаме.  



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1708771
Постинги: 3926
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930