Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.10.2018 16:44 - РИКИ СИНКЛЕЪР: ДА БЯГАШ ОТ БОГА
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 420 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Източник: http://www1.cbn.com/700club/ricky-sinclair-run-god   Сякаш е сцена от филма Prison Brake. Но всъщност се оказва, че това се случва  в живота на Рики Синклеър наистина. „Те ме преследваха с хрътки 56 дни из горите.“, си спомня Рики. „Ядах сурови жаби, броненосци, костенурки, къпини, магарешки бодили ... изобщо всичко, което можех да намеря.“ Бягството от полицията нямало нищо общо с детството на Рики, което било почти като в приказките. Той израстнал в Уейфийлд, щата Лузиана, в семейството на богати и любящи родители, които му давали всичко което пожелаел. „Растях в плантация в Уейфийлд - 1900 акра земя, 600 крави ... изобщо ... провинциален живот.“, казва Рики. Живота му обаче далеч не бил съвършен. „И майка ми и баща ми бяха алкохолици. Виждах ги да изпиват по 750 мл твърд алкохол всеки ден. И аз ... поех по техния път.“ Алкохола не бил единственото пристрастяване, което Рики наследил. Баща му винаги му казвал да стои далеч от наркотиците, но се разболял от рак и когато след лечението с радиация му се гадело, той пренебрегвал своите собствени предупреждения. „Един ден го хванах да пуши марихуана. Той правеше точно това, за което ме предупреждаваше да не го правя. Направо ме разби! Предложи и на мен, попушихме заедно и тогава тотално падна в очите ми. В резултат на неуважението, което изпитвах към баща си, аз започнах да водя същият начин на живот - наркотици и купони ... стигнах до крайност ... Подивях. Започнах да продавам наркотици, пушех марихуана ...“ По същото време, Рики се оженил за Джийни, едно 17-годишно момиче, което живеело само с майка си. Тя отчаяно търсела стабилност и опора в живота. „За мен, Рики беше източник на сигурност.“, споделя Джийни. „Той беше всичко, което исках да имам.“ Но брака и бебето, което било на път, не могли да направят така, че Рики да улегне и да свие семейно гнездо. Той вършел всичко, което можело да му се размине, но в крайна сметка, късмета му изневерил. „Случи се така, че през 1982 г. ме хванаха за разпространение на кокаин, марихуана и диазепам.“, си спомня Рики. „Бях само на 17 ... спипаха ме когато бях на училище ...“ Рики прекарал почти 9 месеца в затвора. През този период баща му починал и според самият него това било още едно събитие, което го накарало да продължи да се плъзга по нанадолнището. Нито първата му присъда, нито смъртта на баща му, го накарали да промен начина си на живот. „Излязох от затвора и веднага се върнах към наркотиците, защото това беше единствения начин на живот, който познавах. Наистина си мислех, че живота се свеждаше до това  да се напушиш, да купонясваш и да се дрогираш.“ Рики започнал да вкарва контрабандно стотици паунди марихуана през реката Рио Гранде, на мексиканоамериканската граница. И още веднъж, дългата ръка на закона го намерила. „Всъщност, полицията изби вратата с 50-60 паундова стенобойна машина.“, си спомня Рики. „Чух как вратата изхвърча от стената и се затъркаля по пода на стаята. Имаше полиция навсякъде из къщата. През 1987 г. ме уловиха с 14 паунда марихуана и 1 унция екстази, които смятах да продам. Казаха, че ще ми дадат доживотна присъда и че ще ме затворят в най-големия затвор на щата Луизиана.“ Рики не искал да прекара остатъка от живота в затвора. За да бъде освободен под гаранция трябвало да заплати 1 000 000 долара. Семейството му, разбира се, не можало да събере тази сума. Затова младият мъж, преминал към план Б. „Избягах.“, разказва той. „Тъкмо ми бяха взели отпечатъци на пръстите. Помолих да отида да си измия ръцете от мастилото, защото знаех, че тоалетната беше точно до главния вход. Изчаках докато служителят от затвора извърна глава, се наведох, грабнах джапанките си и с всичка сила блъснах вратата.“ Рики хукнал да бяга право към горите и успял да се изплъзне от полицията. Прекарал, криейки се в тях почти два месеца. Когато мръсотията, мравките и противната храна най-сетне му втръснали, той отишъл в къщата на майка си. Вторият му баща обаче го намерил и го издал на полицията. Очаквайки да прекара остатъка от живота си в затвора, Рики най-накрая се замислил какво му стрували неговите решения. „Исках да се самоубия.“, споделя той. „Имах чувството, че това беше края на живота ми. Бях пропилял целия си живот за толкова глупави неща като алкохола и наркотиците. Осъзнах, че това, което имаше смисъл и значение в живота не бяха наркотиците, партитата и алкохола, а съпругата ми и малкото ми дете. Тогава Бог се зае със сърцето ми: „Какъв баща си ти? Виж само по какъв начин постъпваш с жена си и детето си!“ И точно тогава, започнах да търся отговори на въпросите си. Ърнест Джеймс, мъжа от когото бях избягал, дойде един ден в килията ми и ми донесе една Библия: „Рики Синклеър, ти имаш нужда от Исус Христос. Той ще промени живота ти. Всеки отговор на всеки един от въпросите ти се намира в тази Книга.“ Грабнах Библията. Сърцето ми се отвори за Божието Слово. Започнах да чета. Не можех да Му се наситя! Четях Библията по 18 часа на ден. Прочетох цялата Библия от Битие до Откровението на Йоан, два пъти, от кора до кора. Докато четях Божието Слово аз разбрах, че Бог има план. Бог има цел за живота ми. Той не ме е призовал да бъда наркоман. Не ме е призовал да бъда контрабандист на наркотици. Той ме е призовал да бъда силен Божий човек! Тогава се случи нещо чудно! Бог промени сърцето ми. Промени живота ми. Изведнъж, желанието ми да живея за наркотиците, за купоните, за мацките ... и изобщо всичко, което света предлагаше - се изпари! Сега бях готов и имах желание да върша Божията воля!“ Тогава се случило още едно чудо. Вместо да получи доживотна присъда, Рики прекарал само 4 години в затвора. След затвора, Рики станал един от десетте най-добри продавачи на застраховка живот в цялата страна! Той инвестирал много разумно и това му донесло достатъчно пари, за да основе и финансира свое лично служение. „С парите спечелени от инвестициите ми, аз започнах да пътувам по света, носейки Благата Вест на Евангелието.“, разказва Рики. „Бог вложи в моето сърце и в сърцето на Джийни да основем църква.“ Това, което започнало като молитвено събрание в техния дом се превърнало в църква, с над 900 члена, в Бейкър, Луизиана. „Бог е един удивителен Бог!“, казва Джийни. „Той върши такива неща с хората, за които ти си мислиш, че никога няма да направи и ги прави по такива начини, за които дори и не си си представял. Той е невероятен!“ Рики споделя: „Когато предадох сърцето си на Господа Исуса Христа, Той дойде и заживя в мен и днес, аз имам нов живот, който има смисъл и е вълнуващ! Ти започваш да живееш когато предадеш живота си Нему!“  



Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1712314
Постинги: 3926
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930