Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.10.2018 03:57 - ЛАНС ФОРМАН: ОТВЪД СТЕНИТЕ НА ЗАТВОРА
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 720 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Източник: http://www1.cbn.com/lance-foreman-beyond-prison-walls   „Родителите ми се разведоха когато бях на около 8 години. Мисля, че развода е много тежка ситуация за всяко  дете, което го преживява. Имах много братовчеди, чиито семейства бяха разбити. Така че когато бяхме малки ние някак си се сдушавахме. Отне ми няколко години да преживея развода на родителите ми. Той доведе до това, че започнах да продавам марихуана, което стана и мой бизнес, понеже исках и преследвах големите пари.“
  Ланс Форман бил продукт на едно разбито семейство. В резултат на това той прекарвал по-голяма част от времето си на улицата, продавайки марихуана. Пътя, по който бил поел го завел в задънена улица и не му останало нищо друго освен да продължи да го прави.
  „Бях в този бизнес вече няколко години. Запознах се с много хора. Задобрях доста в това, което вършех.“, разказва Ланс пред Клуб 700. „Обвързах се с още повече организирани групи, които се занимаваха с разпространението на наркотици в Монтерей Каунти и започнах да правя много пари - повече отколкото ми се полагаха ... хиляди и хиляди долари. Получавахме кокаин с килограми. Ние го смесвахме с нетоксични субстанции и от един килограм, правехме два. По този начин ти постоянно имаш в себе си хиляди долари.“
  Но с големите пари, идват и големите опасности и големия страх.
  „Бизнеса ми се разрастна много. И понеже правех страшно много пари с тях дойдоха и напрежението, и страха, и хората, които искат да се отърват от теб ... просто защото правиш много пари. “, продължава разказа си той. „Някои ти дължат сума ти пари. Ти самият дължиш големи суми на други ... просто целият този бизнес се изкачи на едно съвсем друго ниво. Тогава се намесва и насилието. Трябва да опазиш това, което притежаваш. Трябва да предпазваш и себе си. Всички искат парите ти.“
  Кой би си помислил, че това малко 8 годишно момченце от Салинас, Калифорния, би свършило по този начин? Нещата загрубели.
  „Бях млад, но всичко това започна да ме изтощава ... напрежението ... и аз започнах да купонясвам. Ходех по партита през цялото време, което още повече влоши положението. Повечето от моите къщи, в които държах наркотици бяха разбити при акции на полицията. Всичко това ми костваше много пари. Започнах да чувствам още по-голямо напрежение. Започнах да смъркам хероин постоянно, като за последно, а хероина ме сграбчи като в капан, от който нямаше измъкване. После започнах и да го инжектирам във вените си и тогава ... изгубих всичко.“
  Ланс стигнал тази точка в живота си, от която нямало връщане назад.
  Той казва: „Живота ми се разпадаше пред очите ми. Не можех да събера парите, които ми дължаха; не можех да въртя бизнеса си както трябваше. Започнах да крада и да участвам в грабежи - просто имах най-низката форма на съществуване на тази земя. И всичко това беше подплатено с много насилие ... Умът ти не работи както трябва ... Хероина може да те превърне в престъпник за една нощ.“
  Ланс бил арестуван за кражба с взлом, обир и нападение на полицай. Осъдили го на 4 години, които трябвало да излежи в щатския затвор. 
  „Мислех, че щях да прекарам зад решетките много дълго време и ако изобщо някога излезех от тук, щях отново да се върна към това, което знаех да правя най-добре. Така че в най-добрия сучай, щях да прекарам живота си зад решетките ... на всеки пет години ... Осъзнавах, че нямаше начин да спра да правя това, което вършех. Нямах никаква сила да го спра ...“
  Но един ден Ланс видях в двора на затвора нещо, което напълно променило начина му на мислене.
  „Бях виждал този мъжага да вдига 600 паунда (бел.пр. - 272.15 кг). И ето го сега, точно пред очите ми. Рекорда беше 640 паунда, а този тук, 50-годишен мъж, целия покрит с татуировки, вдигна 600 паунда! Сетих се, че май го бях видял преди две вечери да върви по коридора с Библия в ръка.“
  Ланс разбрал, че този мъж имал две доживотни присъди, а Библията в ръката му не била само за шоуто. Той го последвал на църковната служба, която се провеждала в гимнастическия салон на затвора. 
  „Силното ми любопитство ме накара да го последвам. Все още не мога да проумея какво се случи и само след 10 минути аз се озовах лице в лице с Господа. Бог ми каза: „Вината да бъдеш в затвора е само твоя. Никой друг не е виновен за положението ти. Ти сам вземаше решенията.“

Ланс предал живота си на Господ Исус.
  „Аз бях освободен точно там и точно в този момент. Излязох от салона Християнин с пълното убеждение, че има Рай, но  че има и Ад. Знаех, че щом изляза от затвора, никога повече нямаше да се върна към това, която бях вършил до сега. Толкова бързо се случи всичко! На Бог му бяха достатъчни точно 20 минути да ме сграбчи, да ме накара да погледна в друга посока и да промени всичко.“
  Следващите три и половина години Ланс прекарал в затвора, излежавайки присъдата си. След като бил освободен, той открил един напълно нов свят, съвсем различен от този, който бил напуснал.
  „На улицата всъщност има много повече неща, с които трябва да се справяш. Постоянно се сблъскваш с нещо ново.“, обяснява Ланс. „Приятелката ми забременя. Започнах работата, която служителят отговорен за мен настояваше да приема, защото до този момент не бях работил нищо. Нараних гърба си много лошо. Не просто да кажа: „Ох, колко ме боли гърба!“, ами трябваше да прекарам известно време на легло.“
  Средствата им значително намалели, а и с бебе на път, Ланс решил отново да започне да продава наркотици.
  „Не продавах силни наркотици. Нито нараних някого този път, но все пак правех малко пари.“, казва Ланс. 
  Една сутрин, Ланс се усетил, че гледа Клуб 700 по телевизията.
  „Дремех, опитвах се да спя ... А по телевизията течеше Клуб 700 ... Не бях угасил телевизора през нощта. Никога преди това не бях гледал това предаване, но чух някой да казва ... мисля, че беше Пат Робъртсън: „Ако не престанеш да го правиш, синът ти, също като теб, ще свърши в затвора.“
  Ланс се сепнал. Поизплашил се дори, защото синът му все още не бил роден. Но почувствал, че предупреждението, което чул се отнасяло за него и решил да влезе в правия път.
  „Казах на Господа: „Ти наистина ще трябва да ми помогнеш, защото аз не зная какво да правя.“ Той ми отговори: „Ти имаше много мечти в сърцето си и точно това е нещото, което искам да правиш.“

Днес Ланс живее една  от мечтите си. Той набира желаещи да се занимават с бойни изкуства в  Ken Shamrock’s Lion’s Den. Женен е и има четири деца. 
  „Бог влага в сърцето на всеки човек мечта. Имаме нужда от нея, защото точно за това сме били родени ... Предпочитам да бъда пълен провал с  Господа, отколкото да имам всичко без Него ... Не бих искал да изживея дори само един единствен ден пълен с успех без Бога ... Искам да кажа нещо и на тези, които са в затвора. Те знаят, че живота им е объркан. Те знаят, че затвора не е мястото, където трябва да са. Запомнете - Господ е вашият изход!“  



Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1693115
Постинги: 3893
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031