Постинг
18.03.2018 05:00 -
ТРАПЕЗА В ПУСТИНЯТА - 18 март
„Затова приемайте се един друг, както Христос прие и вас за Божия слава.“ (Римл. 15:7)
Пасажът от Словото Божие, който говори за различните възгледи по въпроса на живота на църквата, започва с думите: „Защото Бог го е приел“ (14:3) и завършва не по-малко категорично „както Христос прие и вас за Божия слава.“ (15:7). Това е простата основа на нашето общение. Тя се състои в обстоятелството, че другите принадлежат на Бога, на Когото принадлежим и ние. Това е достатъчно.
Когато се събереме, ти и аз, тогава за съжаление почти винаги започваме да спорем по въпроси, по които имаме различни възгледи. Вместо да се занимаваме с Господа, на Когото принадлежим, ние навлизаме в територията на нашите различни мнения и определяме кое е добре и кое - лошо.
В горния пасаж има достатъчно различни мнения, но Павел не ни казва кое е правилно
и кое не. Той се грижи за християнското общение, а то не зависи от това, дали възгледите на някого са правилни или неправилни. Не става дума за това, дали другият вярва точно така, както вярвам и аз или дали има същите опитности.
Единстевният въпрос е: Приел ли го е Бог? Ако Той го е приел, тогава го приемам и аз.
Пасажът от Словото Божие, който говори за различните възгледи по въпроса на живота на църквата, започва с думите: „Защото Бог го е приел“ (14:3) и завършва не по-малко категорично „както Христос прие и вас за Божия слава.“ (15:7). Това е простата основа на нашето общение. Тя се състои в обстоятелството, че другите принадлежат на Бога, на Когото принадлежим и ние. Това е достатъчно.
Когато се събереме, ти и аз, тогава за съжаление почти винаги започваме да спорем по въпроси, по които имаме различни възгледи. Вместо да се занимаваме с Господа, на Когото принадлежим, ние навлизаме в територията на нашите различни мнения и определяме кое е добре и кое - лошо.
В горния пасаж има достатъчно различни мнения, но Павел не ни казва кое е правилно
и кое не. Той се грижи за християнското общение, а то не зависи от това, дали възгледите на някого са правилни или неправилни. Не става дума за това, дали другият вярва точно така, както вярвам и аз или дали има същите опитности.
Единстевният въпрос е: Приел ли го е Бог? Ако Той го е приел, тогава го приемам и аз.
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 1005