Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.04.2017 05:30 - Молитва и благодарност
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 385 Коментари: 0 Гласове:
1



„Не се безпокойте за нищо, но във всяко нещо с молитва и молба изказвайте прошенията си на Бога с благодарение.“ (Фил. 4:6)

За прочит: Римл. 12:11-13

В последно време се моля усилено за ежедневните битки, коитоводя, но забелязвам, че когато молитвите ми получават отговор, не благодаря на Бога толкова бързо, колкото се обръщам към Него за помощ, или го правя междувременно, докато вече мисля за следващата си нужда. Много рядко осъзнавам, че трябва да съм благодарна дори за най-малките неща в живота си.
Молитвите ми съответстват на проблемите на моето ежедневие и често моля Бога да съживи някое цвете, което умира, или да излекува котката ми, която се е разболяла. Той е сътворил всичко в този свят, затова мога да се моля за всяко нещо, но проблемът е, че пренебрегвам Неговите отговори. Когато благодаря на Бога, сърцето ми се изпълва с радост от красотата на съживеното цвете или на възвърнатата енергия на моятакотка, коятозапочва да се храни и да си играе. Благодарна съм на Бога за всички тези благословения.
Стремежът към постоянна молитва води към постоянно чувство за благодарност, затова аз се стремя да не забравям да благодаря на Бога за всяко нещо, голямо или малко.

Молитва: Верни Боже, помогни ни не само да се обръщаме към Теб за помощ, но и да имаме и благодарни сърца. Амин.

Мисъл за деня: Постоянството в молитва трябва да води до непрестанна благодарност.

Автор: Синди Смит (Ню Йорк)

Да се молим за: ТЕЗИ, КОИТО СЕ УЧАТ ДА СЕ МОЛЯТ.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1693254
Постинги: 3893
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031